Представете си лого. Сега си го представете още по-голямо. А сега навсякъде. Точно така! Това е най-големият тренд на така чаканата пролет на 2018-та. Мотото е „колкото повече, толкова повече“. И не, не се фокусираме върху едно-единствено лого на моден бранд. Говорим за много, наредени едно до друго, толкова гъсто, че да заприличат на истински патърн. Наричаме тренда логомания и бързаме да го изучим до най-малкия детайл. Пролетта определено няма да се понрави на онези, които правят по-деликатни и дискретни модни избори. Дизайнерите единодушно заложиха на смела графика и се впуснаха в логоманията. Първи разгорещиха страстите Fendi, Max Mara, Lanvin. Логата са толкова големи и толкова старателно подредени, че е неизбежно да не станете стрийт стайл сензация, а под снимката ви да не се появи хаштаг „логомания“.
Преди няколко години логата бяха сякаш навсякъде. От ръкав на рокля до най-обикновени и семпли обувки тип „балерина“. Бяха ни предложени с леки изменения, кръстосани букви, различна типография. Не бяхме супер фенове на точно тази тенденция, но няколко години по-късно, както всичко в модата, тя се връща напълно преобразена. И този път много ни допада! Защото логото е най-разпознаваемият елемент на всеки един бранд и присъствието му е от изключително значение… особено, когато заема толкова голяма част от дрехата! Изразява есетиката и ДНК-то на бранда, а и показва един определен тип социална и модна принадлежност, към която много модни фенове се стремят. Не можем да не обърнем специално внимание на ретро логоманията, която не подминава дори и обувките, поднесена ни от Max Mara в елегантно екрю. И то по най-дискретния възможен начин!
Първенци в логоманията този сезон са Fendi, които правят супер намигване към позабравени тенденции и ги възраждат с размах. Залагат на бомбъри с косъм и ги съчетават с поли в смели цветове. Определено харесват култовото си лого! A ние се влюбихме в кожената пола в телесен цвят. Отдавна не бяхме виждали толкова секси „втора кожа“!
Изненада в стила и тенденциите тази година е и Lacoste. Брандът не само смени едно от най-известните лога в света, това на малкото зелено крокодилче, с изчезващи животински видове, но и постави нови хоризонти на модния подиум. Lacoste се включи в логоманията и то със завиден размах. А резултатът е доста по-забавен и приятен от това, което сме свикнали да виждаме в колекциите на марката.
Пишем отличен на Gucci за лекотата, с която създават безкрайни патърни от логото си. Логоманията ги застига с всичка сила и не подминава дори панталоните. Харесваме ретро излъчването на тесните поли с висока талия, както и якетата, с които няма как да не сме център на внимание. Съчетаваме с перли и още лога, за пълен разкош!
За десерт си оставяме и любимия Lanvin. Това е един от най-добрите примери за логомания. Защото тенденцията е пречупена през френския деликатен поглед, а логата сами по себе си създават безкрайно красива щампа, която е достатъчно интересна, за да бъде забелязана, а в същото време и достатъчно дискретна, за да не се набива прекалено много на очи.
Вие бихте ли носили толкова много лога? И то точно по този начин? Избираме си Max Mara за пролетните нощи, Fendi за по-хладните дни, Lacoste за уикенда, а Lanvin завинаги! Да живее логоманията!
Текст: Fashion Inside
Снимки: The Impression