„LOVE LIFE” или на наш език „обичайте живота“ – кратките съобщения на дизайнерите се оказаха един от най-актуалните трендове на този сезон. Слоганите и надписите ще пренесем и в есента на тази година, а до тогава ще имаме време да разкодираме всяко послание и да измислим как да го носим най-добре. Дизайнерката на тази проста мантра е самата Фийби Фило за френската марка Celine. Но тя не остана сама в тазгодишната мания да се пише по дрехите.
Джеръми Скот на два пъти „прекрачи границата“. Първо за собствения си бранд, носещ неговото име и повтори в колекцията на Moschino, където имаше честа да твори за пръв път. Неговите послания понякога са стряскащи и често ни карат да се замисляме защо и как дизайнера е дал разрешение на това свое вдъхновение да излезе на бял свят. „EARTH SUCKS” или „I’M A MESS“ са доста предизвикателни послания, които, за щастие, имаме свободата да тълкуваме според настроението си.
Останалите дизайнери и модни къщи, които се включиха в писмената надпревара са Alexander Wang, Kenzo с поучителното в добрия смисъл „NO FISH, NO NOTHING”, Vera Wang с категоричното „YOU BUG ME”. Изобилието на надписите е подхранено от все големи имена, а слоганите като тези вече са във всички магазини. Намерете този, който ви допада най-много и на характера, и на отношението към света, и на настроението. Преди да си купите подобна дреха, изяснете си какво искате кажете на другите с нея. Така действията ви, облеклото ви и цялостната ви визия ще бъдат в перфектен унисон, както и трябва да бъде, за да се чувства човек добре.
Текст; Стефи Стоева
Снимки: Press/Indigital
Вижте още:
Мобилни телефони, облечени от дизайнери
Джеръми Скот предизвика фурор с цветен Moschino и малко модна лудост