През 1867 г. списание HARPER`S BAZAAR още с дебюта си събира екип от фотографи, художници и дизайнери, които да работят върху една единствена идея – да доставят усещане за изисканост и колорит в света на модата, красотата и културата. Това е американското модно списание, насочено към жените от средната и висшата класа, които искат да получат най-доброто от ежедневното облекло до Haute Couture. Прецизно подбрани материали в областта на модата и красотата завладяват читателите, а прекрасните и с висока художествена стойност фотографии дават шанс на лукса да влезе в домовете на дамите. Изтънчено, елегантно, провокативно, списанието става не само верен отразител на модните тенденции, а дори влиза в ролята и на социален мисионер, публикувайки през 1943 г. стилна манекенка на фона на ’’American Red Cross-blood donor services”.
Да четеш „VOGUE“ означава да се ориентираш в общественото и да разбираш, че модата е компонент от онова, което е нужно, за да се чувстват добре културните и образовани личности. Основано в края на ХІХ-ти век, през 1892 г., списание „VOGUE“ и днес е критерий за висок вкус в света на модата. Дълъг е пътят от първоначалния му вестникарски вариант до електронната версия днес, но то радва своите почитатели с добре подбрани новини от света на модата, киното и светския живот. Постепенно списанието си изгражда безупречна репутация, която поддържа и досега, като се стреми да привлече елитна читателска аудитория. Съпричастно със събитията в обществото, но винаги вярно на концепцията си, то запазва добрия вкус дори по време на Голямата депресия и Втората световна война. Читателите очакват с особена тръпка всяко следващо издание, което ще ги принесе в пространство, където красотата завладява духа.
В края на 30-те години на ХХ-ти век илюстрациите на корицата се заменят с фотографии. В центъра на вниманието е жената, окъпана в нежната светлина на прожекторите, излъчваща неоспоримата женственост. През 60-те години под редакцията на Даян Врийланд списание „VOGUE” започва да обръща внимание на младежта, като се фокусира повече върху съвременната мода и сексуалността. Врийланд променя изгледа на изданието. Дрехите са цветни, ярки и пълни с геометрични фигури. Фотографите вече правят снимките в естествена среда. Всяка страница е подплатена с информация, ориентирана към модерните и работещи жени.