Знаете ли как мъжете говорят за мода? Те са по-конкретни, понякога по-сериозни от нас в отношението си към цветовете, рядко изпадат в подробности и с други думи – говорят за мода „по-агресивно”. Когато мъжката мода излиза от границите на тривиалната концепция и навлезе в по-дръзки територии, тя придобива друго лице. Тази година такова лице на мъжката мода показа модна къща „Агресия”. В края на март на церемонията по раздаване на годишните награди „Златна игла”, „Агресия” с генерален мениджър Мая Антова спечели наградата за модна къща на годината. В ревю по време на събитието имахме възможност да се убедим, че отличието бе напълно заслужено.
Мъжките облекла, представени от модната къща, комбинират добре премерена дързост с класически кройки. Колекцията бе издържана в контрасти най-вече между червено и бяло, синьо и черно, жълто и сиво, черно и бяло. Акцент в шарките са карето и райето. Класическият костюм е претърпял метаморфоза и отразява по-атрактивната цветна страна на мъжкия характер, която бихме се радвали да виждаме по-често по улиците на града.
Смело, но не безразсъдно, тази мъжка мода прескача отвъд границите на нашата страна. Подсказките за това дойдоха от комбинирането на различни, на пръв поглед несъвместими, елементи. Кецове, обути заедно с панталон с ръб или риза, сако, панталон в три различни цвята, са ансамбли, с които тези мъже биха могли едновременно да отидат на работа или да се разходят така по южното крайбрежие на Франция. Стилът е смесил официалното с ежедневното облекло, мъжът не е загубил силните си страни и сме категорични, че тази добре скроена „агресия” в контрасти ни допада безкрайно много.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Модна къща „Агресия”
Вижте още:
Време за мъже: Десетте най-секси тенисисти
Том Форд и тайните му за безупречна мъжка визия