Иновативни подходи в начина на представяне на съвременния моден дизайн показаха от „Иван Асен 22”. На 16 юни в шоурума им се състоя първото интерактивно откриване в историята на дизайнерската платформа. Поводът беше новото дизайнерско събитие по разработената съвместно с BIODERMA България тема „R_EVOLUTION – Dare to transform!“ с участието на 17 дизайнери от екипа на ИВАН АСЕН 22 и три дебютиращи имена.
R_Evolution предлага интерпретации на актуалните мега-тенденции устойчивост и бавна мода, удължен живот на дрехата, мобилност и глобализация, носими технологии и високотехнологични платове. Всеки дизайнер самостоятелно избира темата на работата си, но работи по предварително зададен бриф.
Темата за революциите преминава отвъд колекциите дрехи и завзема пространството на самия шоурум. „Търсихме вариант да инoвираме начина за представяне на дизайнерски дрехи. Марките стават все по-персонални и търсят директен диалог и емоционална връзка с потребителите си”, споделиха от екипа на „Иван Асен 22”.
Иновативната концепция е осъществена съвместно с „Пистолет дизайн студио”, които са изградили уникална светлинна скулптура, интерпретираща забързаното темпо в ежедневието ни. Основен партньор на събитието е BIODERMA, чийто иконичен продукт: мицеларната вода Sensibio H2O предизвиква революция в козметичния бранш, като променя изцяло бюти ритуала на жените по цял свят.
Първите дизайнерски модели намериха своите р_еволюционни собственици, останалите могат да бъдат разглеждани, пробвани и откупени до 11 юли в шоурума на Иван Асен 22.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Катерина Горанова-Пенчева (www.kare-studio.com)
Вижте още: