Вълнуващи лица и истории стоят в центъра на най-новите кампании на големите модни марки за есен\зима 2016\17. И понеже обичаме да сме в крак с всичко ново и интересно, което се случва или предстои да се случи в света на модата, разгледахме с огромно любопитство кадър по кадър портфолиата на известните модни къщи.
Да, все още е лято, но дизайнерите заснеха колекциите си за следващия сезон и започнаха да издават един по един рекламните визии на кампаниите си. Вече ви споделихме за Селена Гомес, която дебютира като лице на любимата си марка Louis Vuitton, както и за нетрадиционния нов имидж на красавиците Карли Клос и Джиджи Хадид в кампанията на Versace. Представихме ви кадър по кадър и неаполитанската приказка на Dolce & Gabbana, както и колаборацията в черно и бяло на Кейт Мос и Alberta Ferretti.
Онова, което все още не сме ви издали е, че Aigner са привлекли за есенно-зимната си кампания модела Тони Гарн и 94-годишната модна икона на Ню Йорк Айрис Апфел. А Марк Джейкъбс е прибавил повече от щипка ексцентричност, изправяйки пред обектива на фотографа Дейвид Симс рок звездите Мерилин Менсън и Къртни Лов, както и други бунтари на музикалната и артистичната сцена. Съвсем не по-малко бунтарска е и кампанията на модна къща Moschino, в която топмоделите Ракел Цимерман и Стела Тенант са в образите на истински улични бунтарки.
През този сезон две модни марки пожелаха за лице на кампаниите си британския модел Еди Кембъл – Isabel Marant и Burberry, но всяка от тях е избрала за русата красавица съвсем различна роля.
Най-голямата изненада на сезона може би поднасят от Mansur Gavriel, чието лице за есенно-зимната им кампания е Хари Неф. Той официално се превърна и в първия транссексуален модел, подписал договор за лице на марката.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още: