Околосветското пътешествие на шоуто на Tommy Hilfiger продължава.
Следващата спирка на ревюто, на което ще бъде представена колекцията за есен 2018 г., е Шанхай.
Първата съвместна колекция TommyXLewis, създадена от дизайнера Томи Хилфигър и световния посланик на мъжките колекции на марката – Люис Хамилтън, ще дебютира по време на ревюто.
Гледайте цялото шоу на живо тук от в 14:30ч.:
Новата концепция въплъщава стремежа за трансформация на марката и се фокусира върху Азиатско-тихоокеанския регион, чийто пазар е с най-голям потенциал за растеж. Уникалната платформа „Виж сега – купи сега“ ще продължи да се развива чрез иновативно дигитално съдържание, съчетано с реални преживявания, достъпни както за виртуалната аудитория в световен мащаб, така и за тези, които присъстват на самото събитие. Този подход отразява стремежа на дизайнера Томи Хилфигър да достигне до максимален брой фенове на марката в различни точки по целия свят след успеха на „TOMMYNOW DRIVE“ в Милано през пролетта на 2018 г., „ROCKCIRCUS“ в емблематичната зала за концерти в Лондон – Roundhouse за есента на 2017 г., „TOMMYLAND“ в Лос Анджелис за пролетта на 2017 г. и “ TOMMY PIER“ в Ню Йорк за есента на 2016 г.
„Ревюто TOMMYNOW продължава да нарушава правилата, водено от нашата страст да потопим колкото се може повече фенове на марката по целия свят в това уникално изживяване.“, споделя Томи Хилфигер.
Шоуто TOMMYNOW за есен 2018 г. ще представи първата съвместна колекция TommyXLewis, създадена от Томи Хилфигър и британския четирикратен световен шампион във Формула 1 и посланик на мъжките колекции TOMMY HILFIGER – Люис Хамилтън. Допълнителните колекции, в това число мъжките и дамски модели от колекцията HILFIGER, както и капсулната колекция TOMMY ICONS също ще бъдат включени в ревюто. Събитието ще бъде посветено на бъдещите икони в света на модата, изкуството и музиката, чийто вътрешен плам вдъхновява следващото поколение потребители в световен мащаб.
След успеха на първите четири ревюта, TOMMYNOW за есен 2018 г. ще продължи концепцията „Виж сега – купи сега“. Всички облекла ще бъдат достъпни за закупуване в повече от 70 държави – в магазините на Tommy Hilfiger, онлайн на tommy.com (в държави с достъп) както и в социалните медии.
Цялото шоу ще може да гледате в реално време само тук!
Очакаваме ви днес 4-ти септември в 14:30ч.!
В България в реално време няма да може да се закупуват дрехи от ревюто.
Текст и снимка: Tommy Hilfiger