Основен принцип в икономиката е, че търсенето определя предлагането. Цялата модна индустрия също работи и се подчинява на това правило. В модния свят търсенето се увеличава прогресивно от години насам. Предлагането на модни колекции в развитите страни два пъти в годината вече не е достатъчно и не отговаря на потребителските изисквания. Оказва се, че нови колекции на всеки шест месеца не са достатъчни. Решението се нарича pre-fall и cruise/resort колекции.
Тъкмо по това време на годината се показват именно колекциите pre-fall, които буквално ни отнасят в бъдещето на модата, защото те ще са актуални чак до зимата на 2015 година. Любопитството ни отведе при първата ни любима марка Burberry Prorsum и стилните предложения, от които можем да си откраднем идеи за предстоящите празници. Тоалетите са нежни, създават усещане за зимен романс, използвани са тъмни и топли цветове. Тъкмо по лондонски, като за принцеси или изобщо за градски момичета – британската марка не бяга от традиционната си представа за нещо полезно, нещо с високо качество и нещо шик.
И разбира се, знаем, че тези колекции таргетират най-богатите и заможни хора на планетата. Ние обаче ги разглеждаме като отправна точка за собствения си гардероб. С наближаването на празниците не можем да останем безразлични към нещата, които още на пръв поглед „говорят” за комфорт и красота.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Burberry Prorsum