Обичаме изненади като тази! Само преди ден Tommy Hilfiger представи пролетната си колекция за 2017 г. „TOMMYNOW” на второ за сезона шоу на марката – по време на модния фестивал „TOMMYLAND”, състоял се на Венис Бийч, Лос Анджелис. Продължавайки тенденцията за ревютата в стил „Виж сега, купи веднага”, всички дрехи от ревюто за пролет 2017 (включително втората колекция TommyXGigi, създадена в колаборация с топ модела Джиджи Хадид), вече са на разположение във всички магазини в повече от 70 страни по света.
„TOMMYNOW е свързана с инклузивитета, с отразяването на поп културата и диалогизирането с клиентите ни по света по един автентичен, личен и впечатляващ начин”, споделя Томи Хилфигър. „Лансирахме платформата TOMMYNOW през септември, защото сме марка, която разбива стереотипите, поставя клиента в основата на бизнеса си и вярва в създаването на вдъхновяващи преживявания, свързани с модата и забавленията. През февруари разширяваме границите още повече с помощта на уникалния си фестивал, който празнува младежката култура и духа на Калифорния, вдъхновили ни за последната ни колекция.”
Текст: Fashion Inside
Снимки: Tommy Hilfiger