Обикновено шоуто на Victoria’s Secret приковава към себе си вниманието на милиони души по света. Оказва се обаче, че тази година далеч не всички са възхитени от изящните ангели.
„Използването на думата „перфектно” оскърбява 99,9% от жените, които не могат да се похвалят с тела като на моделите. Това е дълбоко безотговорно, дори жестоко.” Тези думи принадлежат на журналистката от The Daily Mail Сара Вейн и са по повод новата рекламна кампания на популярния бранд. Изглежда, че и над 16 хиляди души са съгласни с нея, защото такъв е броят на подписите, събрани в петиция, призоваваща марката към извинение.
В ябълка на раздора се превръща кадър, рекламиращ новата линия бельо Body. На него виждаме ангелите на лейбъла и надпис, минаващ през телата им, гласящ следното: The Perfect „Body”. От Victoria’s Secret вероятно са помислили за вероятността да възникнат подобни реакции, защото думата „Body” е изписана в кавички, което означава, че може да имат предвид не женските тела, а названието на линията бельо. Едва ли обаче дамите, обидени от рекламата, са взели това предвид.
Спорът се заражда месец преди ежегодното шоу на бранда. Какво ще се случи дотогава, предстои да разберем.
Текст: Fashion Inside
Снимка: Victoria’s Secret
Вижте още: