В началото на летния сезон търсим най-добрите продукти за лице, които са създадени с грижа за кожата. Първото правило, на което държим, е те да са произведени от добре познати марки с утвърдени имена в козметичната индустрия. Dolce&Gabbana е един от брандовете, който освен че работи в сферата на модната индустрия, лансира и своя линия козметика. Тази година добавя към портфолиото си серия продукти с грижа за кожата към останалите си луксозни козметични продукти.
След като видяхме последната реклама на италианското дуо, в която взе участие Клаудия Шифър, идва и поредната практична новина от бранда. Заедно с P&G Prestige, които произвеждат и останалите им козметични продукти като парфюми и цветна козметика, те създадоха новото лятно изкушение за дамите. „Продуктите, създадени с грижа за кожата на Dolce&Gabbana, се подчиняват на една проста истина: красивата кожа, пълна с живот, има силата да пленява другите… Истинската красота излъчва радост“, споделя Доменико Долче.
Линията е създадена на база на формулата, позната като Gold Flavo-Silk Tricomplex, която е включена и в други продукти на марката. Новите попълнения, които може да очаквате, са серуми, маски за лице, гелове за околоочни кремове. Новата колекция излиза на пазара на 7 юли. Първо в Лондон, а след това и в останалите магазини на марката.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още:
Очилата на Dolce&Gabbana носят усещане за Dolce Vita
Зеленото червило на Dolce&Gabbana