Когато Фрида Джанини реши да прави нещо ново, то винаги се превръща в причина да пишем за него, винаги е бляскаво и несъмнено – превръща се в обект на желанията ни. Този път темата е „красота“ и първата колекция гримове с марка Gucci. Линията се състои от 200 артикула и бе представена по време на ревюто на марката, заедно с колекцията пролет-лято 2015 в Милано, но бе пусната в продажба едва през октомври.
Първо – гримът по време на модното шоу представляваше комбинация от бляскава кожа, блестящи очи и меки намеци за розово. Второ – гримът за пръв път бе със същата марка като дрехите. За широката публика всички продукти от серията са достъпни в подбрани магазини (за жалост, нито един от тях не се намира в България) и онлайн на Gucci.com, Saks.com, NeimanMarcus.com.
„За мен красотата и модата винаги са били свързани и едното не може да съществува без другото. Очите, кожата, устните – те са като аксесоари, всички, работещи заедно, за да оформят един безупречен вид“, споделя Фрида. Не ни учудва, че цветовете, които са включени в козметичната линия, напомнят на текстилите и материите, използвани от модната къща. Джанини разказа, че е разглеждала последните колекции на марката с цел да открие най-адекватните цветове и те са точно шест: златно, черно, червено, тюркоазено синьо, бронз, мед.
Козметичната линия е разработвана над четири години, а за да бъде постигнат наистина професионален завършек – Фрида Джанини е работила с легендарната гримьорка Pat McGrath. Резултатът: една козметична серия продукти, които с еднаква сила могат да бъдат използвани професионално и в ежедневието. Колекцията се състои от всичко необходимо: четки, цветна и бяла козметика, както и други аксесоари.
Текст: Стефка Стоева
Снимки: Gucci Press
Вижте още: