La Roche-Posay, марка №1 за грижа за кожата, препоръчвана от дерматолози по целия свят, отбелязва своята 50-годишнина. Откакто е основана през 1975 г. от френския фармацевт Рене Левайер, La Roche-Posay остава ангажирана със създаването на иновативни и ефективни решения за грижа за кожата, подобряващи живота на хора с широк спектър от кожни проблеми.

В основата на формулите на La Roche-Posay се крие уникална термална изворна вода. Произхождаща от град La Roche-Posay във Франция, тази вода е естествено богата на селен, осигуряващ антиоксидантни и успокояващи свойства. През 1887 г. Френската медицинска академия признава водата за обществено благо. Днес Термален център La Roche-Posay е международно признат като водещ център за лечение на кожни заболявания, съчетаващ дермокозметични и термални протоколи за грижа.

НАСЛЕДСТВО ОТ ИНОВАЦИИ И ЕФЕКТИВНОСТ
Успехът на La Roche-Posay се основава на научната строгост и тясното сътрудничество с дерматолози. Продуктите на марката са разработени при спазването на стриктни правила за формулиране и са преминали строги клинични изпитвания за ефикасност и безопасност, дори и върху най-чувствителната кожа. Някои от забележителните повратни точки в историята на иновациите на La Roche-Posay са:
1987 г.:Лансиране на първия продукт с анти-UVA филтър, въвеждане на Parsol 1789 и поставяне на нови стандарти в слънцезащитата.
2007 г.:Откриване на първия център за грижи след онкологични терапии, предоставящ значителна подкрепа на пациентите.
2011 г.:Откриване на нови пътища в дерматологичната наука – марката е пионер в изследването на микробиома, стартирайки първото академично изследване за картографиране на микробиома на кожата.
2019 г.:Effaclar Spotscan+, базиран на изкуствен интелект инструмент за диагностика на акне, трансформира лечението на акне с най-модерна технология.
2022 г.:Лансиране на UVMune 400 с Mexoryl 400 – иновация в защитата от ултрадълги UVA лъчи.
2024 г.: Представяне на Mela B3 с Melasyl™, революционно решение за хиперпигментация.

La Roche-Posay е наясно, че истинската красота надминава кожата. Марката е дълбоко ангажирана с оказването на положително въздействие върху хората и планетата:
Подкрепа за пациентите: Чрез своята глобална програма „Fight With Care“, La Roche-Posay предоставя подкрепа на пациенти и болногледачи на пациенти с рак. На местно ниво марката също така подкрепя инициативи за превенция на рака на кожата чрез образование и ранно откриване като част от кампанията #SaveYourSkin.
Устойчивост: La Roche-Posay полага големи усилия да намали своя отпечатък върху околната среда. Марката се ангажира да използва 100% рециклирана пластмаса за всички продуктови опаковки до 2030 г. и вече въведе устойчиви иновации в опаковките като хартиени туби и опаковки за повторно пълнене. От 2023 г. всички продукти ще се произвеждат в заводи, използващи 100% възобновяема енергия.
Текст и снимки: ПР

Симона Ферари: „Villa Paradiso e повече от Dolce Vita“
Есента събрана в 6 нови аромата
Dior Sauvage празнува 10-та годишнина