Мечтали ли сте някога да работите в козметичната индустрия? Да черпите от извора на науката за красота? Да сте там, където се случват чудесата… Днес ще ви срещнем с една дама, която от години живее в този вълшебен свят, който ни помага да се грижим и пазим красотата си за дълго време. Представяме ви Патриция Мацители – международен продуктов и трейнинг директор на Eisenberg Paris. Срещата ни с нея се случва по повод представянето на най-новите продукти за грим на марката. Патриция е от онези жени, които веднага скъсяват дистанцията, и разговорът потръгва сякаш се познавате от много години. Сърдечна, топла и откровена ( благодарение на частични италиански гени), тя ни разказва с удоволствие за работата си, която много обича, за любимите си продукти и за още много неща… Но нека оставим Патриция да говори:
– От колко години работите за марката?
– От дълго време, цели 19 години, което не е често срещано в нашия бизнес. Аз работя от много млада в козметичната индустрия, но когато срещнах Eisenberg Paris се влюбих в бранда, във високото качество и в страстта, с която правят всичко. И така започнах моето приключение… Eisenberg е семеен бизнес, а дотогава бях работила само в големи корпорации, и това беше голяма промяна за мен, защото зад марката стояха истински хора, което е много различно от корпоративната среда, друга вселена с много по-човешка страна, която повече се грижи за нуждите на клиентите, а не за тенденциите, което пък е много важно за мен. Разбира се, тенденциите са важни защото те ни показват накъде се движи пазара. И не на последно място, човек винаги трябва да се провокира да дава най-доброто от себе си.
– Как пандемията промени потреблението на козметични продукти?
– Това е много добър въпрос. Мисля, че след пандемията, нуждата на хората да се грижат за себе си се засили много. Това е основният аспект. Да се чувстваш добре, дневната ти рутина да е много по-чувствена и ефективна. И да си сигурен, че правиш нещо добро за себе си. Мисля, че хората се научиха малко по-добре да се наслаждават на живота, да ползват качествени продукти, да опитват хубаво вино, добра храна, да имат повече време за себе си .
View this post on Instagram
– “Любовта дава импулс и смисъл за съзидание, а технологията превръща мечтите ни в реалност.“ –казва основателят Жозе Айзенберг. В този ред на мисли, какво означава Eisenberg за вас?
– Всъщност това означава точно това, страстта и технологията са корените на Eisenberg. Ако обичате това, което правите, ще уважавате и хората около вас и това ще рефлектира в ежедневната ви работа. Когато създаваме продуктите, това се прави с много любов, внимание и изключителен опит, с мисъл за това, кое ще донесе истинско удоволствие от грижата за себе си и ще има ефективни резултати. Работим в този дух всеки ден. И тук е разликата между семейната марка и търговската.
View this post on Instagram
– С какво марката се различава от останалате козметични марки според вас?
– Основната разлика в частта грижа за кожата е патентованата формула Trio- Mollecular®, която е отправна точка на Eisenberg Paris. Тя е научно създадена след многогодишни проучвания. Г-н Айзенберг разбира каква е силата на тази формула и решава да я патентова. И до ден днешен тя е в сърцето на всички продукти грижа за кожата, което ги отличава от останалите марки. Формулата се състои от три молекули, които действат в синергия. Първата, действат на повърхността на кожата и моментално променя външния вид, придавайки й мекота, минимизира порите и изглажда кожата. Другите две молекули действат в дълбочина, достигайки вътрешните слоеве на кожата. Преставете си как тя е“заспала“ с годините и е забравила, че трябва да произвежда определени вещества и ензими. Тогава тези молекули се появяват и й казват „Събуди се, време е за работа!“. Формулата е създадена така, че да е подходяща за всеки тип кожа. Ефектът се вижда още при първото нанасяне на продукт, и той е доказан във времето.
– Кои са основните направления, в които се развива марката?
– Като иновативен бранд Eisenberg се развива в различни направления – грижа за кожата, грим и аромати. В продуктите за грим влагаме същата грижа към кожата, както и в козметиката. Даже ние го наричаме не просто грим, а грим- грижа. В много от тях се съдържа нашата специална Trio Mollecular® формула. Също така са добавени и много съставки с естествен произход. Вдъхновени сме от това да подобряваме още и още формулите си, защото както знаем това, което се е ползвало преди години, вече не е релевантно на развитието на индустрията. Ние бяхме един от първите брандове, които премахнаха парабените, алуминиевите соли от дезодорантите също. И това, което основно свързва различните направления в бранда – козметика, грим, парфюми – са естествените съставки в иновативните формули и до голяма степен желанието да дадем пълноценно изживяване и максимална грижа и комфорт. Парфюмите ни не следват сляпо тенденциите на пазара. Те са различни, чувствени, запомнящи се.
– Най-новите продукти на марката са за грим. Разкажете ни за тях.
– Новите продукти от линията Les Essentiels, които представихме съвсем скоро следват линията ни да предлагаме нещо различно в морето от декоративна козметика, което ни заобикаля. Гримът е цяла една отделна вселена, но ние си зададохме въпроса „как да опростим и в същото време да добавим нещо полезно за кожата към финалния щрих“, а именно грима. И да е лесен за използване, защото не всеки от нас е професионален гримьор.
Създавайки продукти нашата идея беше да лансираме грим, който да разкрива естествената красота и да бъде абсолютният must have, с който всяка дама да подчертае своята естествена визия. Продукти, които всяка дама да носи в несесера си навсякъде с вас, за да освежи и поднови своя грим. Като плюс, това са грим продукти, с които тя няма да направи компромис по отношение на своята грижа и нужди, тъй като те имат полезни свойства за кожата, устните, миглите. Например, пудрата ULTRA-PERFECTING & BLURRING LOOSE POWDER, матира, едновременно с това има ревитализращи свойства и озарява. Опаковката е изискана и удобна за носене във всяка дамска чанта, с голяма четка, която позволява прецизно и лесно нанансяне. Вторият продукт е BROW DEFINER & LASH PRIMER спирала, която можете да ползвате като основа за мигли, а също така и за да оформите прецизно и уплътните веждите. Тя също ревитализира и подхранва миглите и веждите и им придава здрав вид. И третият продукт лансиран тази година е червилото J.E. ROUGE®. Предлага се в 5 цвята, които са изглючително адаптивни към всеки тон на кожата, сезон или стил. Богато на антиоксиданти и вит.С, то се грижи за комфорта и мекотата на устните.
– Но какво предпочита съвременната жена според вас – съвършенна кожа или безупречен грим?
– Мисля, че перфектната кожа. Със сигурност. Защото с грима можете да освежите своята визия, но грижата за кожата е на първо място. Без хубава и здрава кожа никога няма да имате перфектен грим.
– Каква е вашата лична бюти рутина? А любимите ви продукти за грим?
– Тя зависи от дневния ми режим. Вечер задължително почиствам кожата. Знаете, че почистването е от първостепенно значение. Използвам ексфолиант един път седмично. Маска поне два пъти седмично. Когато имам срещи използвам нашата Firming remodeling mask, която заличава бръчките и стяга кожата. През нощта често използвам маската Melt-In- Repairing mask, която е от линията за чувствителна кожа, и можете да я използвате като sleeping mask и да останете с нея цяла нощ. Когато искам да възстановя кожата, да я успокоя да предпазя от раздразнения и вредното влияние на околната среда, използвам тази маска. За стягане на лицевия контур използвам различни продескти в зависимост от сезона. Също така продукти, които предпазват кожата от стрес. Дневната грижа зависи и от времето, ако е по-влажно, предпочитам по-леки текстури като крема ни Hidra Lifting. Използвам и серум Lifting Regenerating Serum. Завършвам с фондьотен и лек грим. Не вярвам в твърде сложната бюти рутина, защото можем да прекалим с грижата за кожта, която все пак има някакъв капацитет на насищане, и може да си навредим вместо помогнем. В обобщение – най-важно е ежедневното почистване, използването на маски и ексфолианти 1-2 пъти седмично, стягане на контура и добро хидратиране през деня, и възстановяваща грижа през нощта.
Любимият ми грим пък е червилото. То е мултифункционално и с него бързо можете да преобразите цялостната си визия.
– Как ви се струват българските жени?
– Тук има много красота и елегантност. Красиви жени с характер и сила. Виждам го на улицата, разпознавам тази сила в очите им. Жените тук имат вътрешна сила, не само външна красота. Когато животът не е лесен, красотата се превръща в сила. И това не е лошо. Харесвам българките.
– Един от последните парфюми на марката се казва Happy, и той се появи на пазара в едно трудно време, в което хората имаха нужда, нещо да им подскаже, че трябва да са щастливи. Какво за вас е щастието и как го съхранявате?
– Линията Happiness се роди по време на пандемията, тогава всеки започна да търси щастието в малките неща и копнееше за онази нормалност, с която бяхме свикнали, за живот без страх. За мен щастие е да се наслаждаваш на малките моменти. Не нещо супер специално, което можеш да си купиш. Щастието е много неща. То е благодарността да си жив, да си здрав. Happiness празнува красотата на живота, това да си млад, което не е въпрос само на години, а начин да се чувстваш свободен.
View this post on Instagram
– За финал – Какво ще пожелаете на нашите читатели?
– Пожелавам на всички една невероятна 2023 година. Да оставми всички грижи зад себе си и да имаме много щастие, радост, и да се наслаждаваме на живота. А на всички лоялни клиенти, и на тези, които тепърва ще ползват продуктите на Eisenberg Paris, обещаваме много изненади през новата година.
Текст: Диана Захариева
Снимки: ПР и Instagram на марката