Творческият директор на френската модна къща Balmain е на 28 години, цветнокож и изключително активен в Instagram. Olivier Rousteing, който от 3 години е на тази позиция, заявява: „Моята работа не е просто да създавам дрехи, но и да придавам нов облик на модата.“ Той е осиновен и отгледан в Бордо, Франция от бяло семейство – „Родителите ми ме научиха да отварям създанието си и да изразявам себе си.“
Младият французин е строго ориентиран към бъдещето. Това, заедно със самочувствието, което придобива от подкрепата на мегазвезди като Ким Кардашиян и Риана, които често могат да бъдат забелязани, облечени в негови дрехи, му позволява да насочи стила на Balmain в посока, включваща повече елементи от различни етноси и култури.
През пролетта на 2014 Olivier Rousteing снима Риана за рекламна кампания на модната къща, като я описва като новата Мадона – „ силна, секси и на моменти андрогинна“. За есента той се спира на изискана комбинация между хип-хоп и сафари, а колекцията се открива от цветнокожия модел Джордан Дън.
По повод годишнината на марката, Риана, Наоми Кембъл и Шанел Иман представят най-добре неговото виждане за Balmain между страниците на списание W. Olivier споделя: „Тези жени са вдъхновение за ужасно много хора. Събрани на едно място, те представят основната идея, към която се стремя.“
Текст: Fashion Inside
Снимки: W magazine
Вижте още:
Риана ни разтърсва със зелената си коса за есенната реклама на М.A.C Viva Glam