Хомосексуална двойка рекламира годежни пръстени на Tiffany & Co.

x

 

 

 


 

Често, когато са малки, момичета си мечтаят за сватбен пръстен като пораснат. Жените пък мечтаят да го получат в малка светлосиня кутийка на известната марка за бижута Tiffany & Co. Тази концепция обаче звучи толкова клиширано, че американският бижутериен бранд реши да смени последната си рекламна стратегия и да таргетира нова група клиенти – гей двойките… без, разбира се, да се отказва от традициите, установени от десетилетия насам.

 


 

 

 

 


 

За пръв път в своята история Tiffany & Co. засне двойка мъже в своя реклама. Двамата са снимани седнали на стълби пред типична жилищна сграда в Ню Йорк. Интересен факт е, че героите в кампанията не са модели, нито известни лица. Всъщност те са истинска гей двойка от американския мегаполисен град.

 


 

 

 

 


 

„В днешно време, пътят км брака не е просто уравнение, истинската любов може да дойде повече от веднъж с истории, които са тотално различни. Годежният пръстен на Tiffany & Co. е първото изречение на една история, която двойката ще пише заедно в своя интимен живот…е съобщението, което искаме нашата кампания да предаде“, разказва Линда Бъкли – PR на марката.

В държава, където еднополовите бракове стават разрешени от закона и набират огромна популярност в много щати, това не е първата кампания, включваща образ на хомосексуална двойка. Други компании, които са използвали идеята в свои реклами са Cheerios, Honey Maid, Ray-Ban.

Текст: Стефи Стоева

Снимки: Press

Вижте още:

Итън Хоук и другите стилни мъже на Prada

Татуиран и пораснал – Джъстин Бийбър за Calvin Klein Underwear

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бяла рокля в студен ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени