Често, когато са малки, момичета си мечтаят за сватбен пръстен като пораснат. Жените пък мечтаят да го получат в малка светлосиня кутийка на известната марка за бижута Tiffany & Co. Тази концепция обаче звучи толкова клиширано, че американският бижутериен бранд реши да смени последната си рекламна стратегия и да таргетира нова група клиенти – гей двойките… без, разбира се, да се отказва от традициите, установени от десетилетия насам.
За пръв път в своята история Tiffany & Co. засне двойка мъже в своя реклама. Двамата са снимани седнали на стълби пред типична жилищна сграда в Ню Йорк. Интересен факт е, че героите в кампанията не са модели, нито известни лица. Всъщност те са истинска гей двойка от американския мегаполисен град.
„В днешно време, пътят км брака не е просто уравнение, истинската любов може да дойде повече от веднъж с истории, които са тотално различни. Годежният пръстен на Tiffany & Co. е първото изречение на една история, която двойката ще пише заедно в своя интимен живот…е съобщението, което искаме нашата кампания да предаде“, разказва Линда Бъкли – PR на марката.
В държава, където еднополовите бракове стават разрешени от закона и набират огромна популярност в много щати, това не е първата кампания, включваща образ на хомосексуална двойка. Други компании, които са използвали идеята в свои реклами са Cheerios, Honey Maid, Ray-Ban.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Итън Хоук и другите стилни мъже на Prada
Татуиран и пораснал – Джъстин Бийбър за Calvin Klein Underwear