Звезди, спектакъл, празници, мода… Идната Коледа обещава да е твърде интересна, а последните новини около H&M го потвърждават напълно. Този път въвлечените знаменитости в модната афера са Лейди Гага и Тони Бенет. Звездите ще станат част от представянето на зрелищната кампания и празничната колекция на марката, за която ще изпълняват песента „It Don’t Mean a Thing (If It Ain’t Got That Swing)“ от съвместния им албум номер 1 „Cheek To Cheek“. Премиерата на пълната версия на рекламата предстои на 25 ноември на hm.com.
„Бяхме вдъхновени от блясъка, обаянието и разкоша на епохата на биг-бендовете от 40-те години на 20-ти век“, споделя режисьорът на рекламата Йохан Ренк. „Успяхме да пресъздадем празничната атмосфера, обогатявайки я със силно модно въздействие и характерното чувство за хумор. Тя е интригуваща, любопитна, разкошна, дръзка и пълна с чудеса.“
Кампанията е вълнуващо и забавно приключение, в което голямото семейство на H&M от супермодели и суперзвезди празнува духа на щедростта и близостта. Бляскавата атмосфера е предадена чрез непринуденото очарование на лъскавите топове и закачливите червени рокли и поли. Плетивата заемат основно място в празничната колекция – ярък пример за това е удобният обемен модел, с който е облечена Лейди Гага във визията от рекламната кампания.
Заиграването с карираните материи подсилва празничния дух при мъжките облекла. Така виждаме елегантното карирано сако да се комбинира фантастично със забавни коледни пуловери. Децата също са въвлечени в модното веселие на марката.
„Обожавам тържествената атмосфера в колекцията на H&M за този празничен сезон“, споделя Ан-Софи Йохансон, главен дизайнер на H&M, New Development. „Дамските рокли са бляскави или предлагат нов поглед към традиционния червен цвят, а различните карирани материи при мъжете и разнообразните забавни принтове на детските облекла създават празнично настроение“.
През целия сезон на коледните празници H&M ще набира средства за CARE – хуманитарна организация, която работи заедно с бедни жени и момичета, за да помогне за борбата с бедността по света. Във всички магазини на H&M ще се продават специални комплекти подаръчни етикети. За всеки продаден комплект фондацията H&M Conscious Foundation ще дарява на CARE сума, два пъти по-голяма от продажната му цена.
Текст и снимки: H&M България
Вижте още: