Лейди Гага и Тони Бенет заедно в Коледата на H&M

x

 


 

Звезди, спектакъл, празници, мода… Идната Коледа обещава да е твърде интересна, а последните новини около H&M го потвърждават напълно. Този път въвлечените знаменитости в модната афера са Лейди Гага и Тони Бенет. Звездите ще станат част от представянето на зрелищната кампания и празничната колекция на марката, за която ще изпълняват песента „It Don’t Mean a Thing (If It Ain’t Got That Swing)“ от съвместния им албум номер 1 „Cheek To Cheek“. Премиерата на пълната версия на рекламата предстои на 25 ноември на hm.com.

 


 

 

 

 


 

 „Бяхме вдъхновени от блясъка, обаянието и разкоша на епохата на биг-бендовете от 40-те години на 20-ти век“, споделя режисьорът на рекламата Йохан Ренк. „Успяхме да пресъздадем празничната атмосфера, обогатявайки я със силно модно въздействие и характерното чувство за хумор. Тя е интригуваща, любопитна, разкошна, дръзка и пълна с чудеса.“

 


 

 

 

 


 

Кампанията е вълнуващо и забавно приключение, в което голямото семейство на H&M от супермодели и суперзвезди празнува духа на щедростта и близостта. Бляскавата атмосфера е предадена чрез непринуденото очарование на лъскавите топове и закачливите червени рокли и поли. Плетивата заемат основно място в празничната колекция – ярък пример за това е удобният обемен модел, с който е облечена Лейди Гага във визията от рекламната кампания.

 


 

 

 

 


 

Заиграването с карираните материи подсилва празничния дух при мъжките облекла. Така виждаме елегантното карирано сако да се комбинира фантастично със забавни коледни пуловери. Децата също са въвлечени в модното веселие на марката.

 


 

 

 

 


 

„Обожавам тържествената атмосфера в колекцията на H&M за този празничен сезон“, споделя Ан-Софи Йохансон, главен дизайнер на H&M, New Development. „Дамските рокли са бляскави или предлагат нов поглед към традиционния червен цвят, а различните карирани материи при мъжете и разнообразните забавни принтове на детските облекла създават празнично настроение“.

 


 

 

 

 


 

През целия сезон на коледните празници H&M ще набира средства за CARE – хуманитарна организация, която работи заедно с бедни жени и момичета, за да помогне за борбата с бедността по света. Във всички магазини на H&M ще се продават специални комплекти подаръчни етикети. За всеки продаден комплект фондацията H&M Conscious Foundation ще дарява на CARE сума, два пъти по-голяма от продажната му цена.

 


 

 

 

 


 

Текст и снимки: H&M България

Вижте още:

Alexander Wang за H&M: цялата колекция!

H&M COSMETICS вече и в България

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бяла рокля в студен ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени