Еди Слиман за пореден път изненада модните критици и любители на името Ив Сен Лоран. След промяната на наименованието на марката, той въведе едно ново звучене и по подиума, което може да се определи като нео-гръндж. И се оказва, че това не е достатъчно за дизайнера отговорен за целия криейтив. Последната новина, която долетя при нас е свързана с новото рекламно лице ангажирано с представянето на Saint Laureant Paris – Мерилин Менсън.
Снимки с лицето на известния провокативен певец на страниците на каталог на марката се появиха в социалните мрежи и бяха споделени от известни лица, един от които Никола Формикети. Оказва се, че Менсън представя част от мъжката колекция. Каталогът на марката включва и други личности, една от които Къртни Лав, която рекламира стила „калифорнийски гръндж”, като част от визиите на колекцията доста успешно.
И буквално за часове модният свят бе разделен от противоречиви мнения. Съмненията за успеха на рекламната кампания идват от там, че лицето на Менсън не е типичното за представител на червения килим или корица на списание. От друга страна, образът на певеца отговаря на новата визия на марката, която залага на драматичната, тъмна, готик модна линия. Комбинациите от фотоси на различни известни личности, в крайна сметка смекчават тона на Менсън и засилват звученето „гръндж”, което остава сред основните цели в политиката на марката за този сезон.
текст: Стефи Стоева
снимки: Press
Again Hedi Slimane surprised the fashion critics and fans of the name Yves Saint Laurent. After the change in the brand’s name he also introduced a new sounding on the runway which can be defined as neo-grunge. As it turns out this is not enough for the designer who is responsible for the whole creative. The latest news which has come to us is related to the new advertising face engaged for the promotion of Saint Laurent Paris – Merilyn Manson.
Photos with the face of the famous provocative singer on the pages of the brand’s catalogue have appeared in the social networks and have been shared by famous people one of whom is Nicola Formichetti. It turns out that Manson promotes part of the men’s collection. The brand’s catalogue includes other celebrities as well, one of which is Courtney Love who rather successfully advertises the “California grunge” style as part of the looks of the collection.
Literally within hours the fashion world was divided by contradicting opinions. The doubt whether the advertising campaign will be successful stems from the fact that Manson’s face is not typical for a representative of the red carpet or cover of a magazine. On the other hand, the image of the singer aligns with the new image of the brand which sets a dramatic, dark, gothic fashion line. The combination of photos with various famous people eventually softens the tone of Manson and enhances the “grunge” sounding which remains among the main aims of the brand’s this season politics.
text: Stefie Stoeva
photos: Saint Laurent Paris