Когато гледаме рекламите на Dolce & Gabbana, можем да мислим за три неща – ваканция, още ваканция и как най-лесно и бързо да се сдобием с чифт очила от новата им колекция. Вече ви разказахме за интересното вдъхновение, споходило дизайнерите, за да „отпечатат“ финикийски знаци по дрехите си тази пролет. Очилата обаче нямат нищо общо с принтовете от тоалетите. Разбира се, концептуалната свързаност между двете линии се забелязва още на самите кадри.
Рамките са в ретро форми. Особено на дамските модели. Доменико и Стефано ни отвеждат направо в златните години на италианското кино, някъде към 60-те години. Добавят златни орнаменти и декорации и правят очилата на марката задължителен аксесоар. Тук липсват цветни огледални стъкла и прочутият авиаторски модел, които се лансират напоследък, но според нас това не изважда марката от редиците на трендсетърите при аксесоарите. Тук внушението категорично остава лежерно, ретро и много шик.
Разбира се, за фон на модните предложения служи Сицилия. Родното място на Доменико винаги играе решаваща роля за настроението на кадрите. Бианка Балти е главната героиня тук. Мъжете продължават да бъдат все така горещи, а Dolce & Gabbana си остава бранд, който винаги ще ни носи позитивни и слънчеви емоции. Един чифт от тези ще си купим задължително!
Текст: Fashion Inside
Снимки: Dolce&Gabbana
Вижте още:
15 кадъра реклами, които ще разтопят всяко женско сърце
Зеленото червило на Dolce&Gabbana