Конкурсът IDEAMODA с пето издание
Конкурсът е за студенти в последната си година на обучение по мода, както и за млади дизайнери до 35 години, които вече работят за собствен или друг бранд.
Конкурсът е за студенти в последната си година на обучение по мода, както и за млади дизайнери до 35 години, които вече работят за собствен или друг бранд.
Мелания бе с тъмносиньо палто от коприна и вълна, блуза в цвят слонова кост от копринен креп и тъмносиня пола тип молив, ръчно ушити по дизайн на Адам Липес.
Процесът за участие е отворен целогодишно, като всички проекти трябва да бъдат подадени за разглеждане най-късно до 1 февруари 2025 г.
Sofia MENAR ще продължи до 30 януари в Дом на киното, Културен център G8, Евро синема, Влайкова и Одеон, и в Регионалната библиотека в Стара Загора.
Само час делеше двете новини, че 1) Матю Блейзи напуска Bottega Veneta и 2) Матю Блейзи е новия творчески директор на Chanel. Нямаше много време за спекулации.
Два свята на изкуството се сливат в едно уникално събитие – първата съвместна изложба на фотографа Пламен Гаврилов и дизайнера на бижута Галина Пенева.
При работата си в Maison Margiela Галиано не само преоткри ДНК-то на марката, както всички умело правят на модната сцена в последно време.
Какво е LUMINIFEROUS AETHER? Едно събитие, което заслужава нарочна отметка в календара, защото се случва само веднъж в рамките на три часа.
Академията за мода организира стилно ексклузивно събитие за връчването на най-авторитетния приз за мода в България – „Златна игла 2024“.
Очаквахме го с нетърпение и ето че е факт – Pantone избра цвета на 2025 г. Усещате ли вече аромата, който се разнася, и нежния топящ се вкус по езика си?
Любо Киров направи най-мащабната си продукция и накара хиляди в зала „Арена София“ да „летят“ близо два часа и половина с магията на музиката, която създава.
ИВАН АСЕН 22 завършва модната 2024 година бляскаво и изискано, с деликатен лукс, вдъхновен от перлата! В отминали епохи те са символ на богатство, престиж и …
Отбелязахме Деня за елиминиране на насилието, основано на пол – а на фона на мрачната новинарска хроника, превенцията по темата е по-нужна от всякога.
Вдъхновението всеки да споделя жестове на добрина е част от традиционната коледна кампания на Coca-Cola, която носи посланието „Един Дядо Коледа не стига“.
Всички сме пленени от нейната удивителна личност и огромен талант и сме вдъхновени от нейния ангажимент за положителна промяна – което ценим дълбоко в Lancôme .
Очаквайте нашите отстъпки, промоции,
новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!
Петъчно вдъхновение от Риана.