Спокойният карибски живот и ваканцията надалеч са отправните точки, с които пролетта на Tommy Hilfiger започва. И въпреки че смяната на сезоните все още е далеч, то нищо не ни пречи да надникнем във „ваканцията“ на Бехати Принсло, която е главно действащо лице тук. Моделът е заснет в компанията на няколко красавеца от фотографа Craig McDean. Със слогана „Иска ви се да сте тук“, кампанията достига до всички най-студени кътчета на земята и носи цветното си и горещо настроение.
Самият Томи Хилфигер разказва: „Нашата кампания за пролет-лято 2016 е вдъхновена от безкрайните ваканции на тропически острови. Семейството ми и аз винаги сме обичали Карибите, а остров Мустик по-специално е нашето любимо място да прекарваме време заедно. Този сезон прокарваме идеята за „островния живот“ като цветно вдъхновение… Смесваме морските и тропически влияния със слънчева палитра и спортни акценти. В колекцията става дума за приятна почивка докосната от малко лукс“.
Вижте още: Рафаел Надал и перфектното му голо тяло за Tommy Hilfiger
И всички кадри наистина са като картички от рая. А новите рекламни снимки бяха придружени от още една новина. Автобиографичната книга на американския дизайнер, която ще носи името „American Dreamer”, предстои да излезе на книжния пазар през октомври. В книгата ще се разказва в детайли за това как модната къща достига своята слава, а Томи Хилфигер се превръща в един успешен предприемач. Как се постига американската мечта в света на модата? Ще изчакаме октомври, за да разберем.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
“Посветете се на нещо“: Колко скандална е тази реклама на Equinox?