Историята на парфюмите Chanel датира от далечната 1921 година, когато началото поставя легендарният аромат с №5. Уханието се свързва с Мерилин Монро, чиято знаменита реплика „Какво нося в леглото? Chanel №5, разбира се!” не е изгубила актуалност и до днес. По-късно рекламни лица са едни от най-знаменитите лица в шоубизнеса, сред които Катрин Деньов, Никол Кидман, Одри Тоту, дори Брад Пит, който се превърна в първия мъж, представящ аромата.
В семейството на Chanel обаче има още няколко ухания, които заслужават внимание. Едно от тях е Coco Noir, лансиран през недалечната 2012 година. Кой обаче ще се превъплъти в новото рекламно лице на тайнствения парфюм? Вече знаем отговора и той е Карли Клос.
Напоследък Карл Лагерфелд сякаш избира любимите си модели от подиумите на Victoria’s Secret. Кара Делевин безспорно е най-голямата му муза в момента, но дали американската ѝ колежка е на път да я последва?
Кадрите от кампанията са загадъчни и силуетът на Карли е едва различим на меката лунна светлина. Ароматът пък ценителите определят като истинско въплъщение на тъмната нощ. Всяка съставка разказва история – цитрусовите нотки са олицетворение на звездите в небето, а цветните ухания сякаш идват от тайнствена градина. Връхните дървесни нотки пък нанасят финалния щрих като топъл вятър, който преминава през чувствената ароматна приказка.
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Coco Noir
Вижте още:
Съвършенство в един кадър: рекламите на есента
Най-красивото от козметиката на Dior. И не спираме да мечтаем в розово!