Най-красивото от козметиката на Dior. И не спираме да мечтаем в розово!

x

 

 

 


 

„В яркочервено, чувствено розово, електрическо синьо и най-дълбокото черно: палитрата от наситени тонове на новата линия гримове Dior Addict проследява основните акценти в сезона на слънцето.“ Именно по този начин от френския моден гигант разказаха преди дни на своята публика в социалните мрежи за най-новата си серия за красота. И разбира се, ние последвахме поставения на вниманието ни линк. Той ни отведе в „централата“ на Dior. Снимките ни оставиха с повдигнати от възхищение вежди, а когато една фотосесия ни накара да мечтаем – опитваме се да разберем малко повече и за нея. Оказа се, че моделът, послужил за рекламно лице, е безкрайно нежната рускинята Саша Лус. Снимките са заснети от самия Стивън Майзел, а „хореографията“ и стайлинга са дело на Карин Ройтфелд. Ето какво научихме и за последните продукти на марката, за които почти си загубихме думите. За да сме ви полезни обаче, взехме информацията за тях от извора http://www.dior.com/

 


 

 

 

 


 

Dior Addict It-Lash. Категорично стилна, лесна за нанасяне, лесна за премахване и почистване от лицето – това е перфектната спирала за тези, които биха искали всичко в едно. Четката е мека и нежна. Тя покрива косъмчетата на миглите по цялата им дължина и ширина като добавя много обем. Връхчетата ѝ достигат и до най-малките косъмчета на долния клепач. Формулата е базирана на комбинацията от плътен восък и прозрачен гел, който придава блясък на текстурата. Спиралата може да се премахне единствено с топла вода, без дори да се налага да използвате почистващи продукти за очи. Създадена е в четири цвята – черно, синьо, пурпурно лилаво и розово, а цветова гама е описвана като: „нещо невиждано до този момент“.

 


 

 

 

 


 

Dior Addict IT-LINE. Очната линия е един от най-обсъжданите продукти на марката. Нея, поставена върху клепача по същия начин като от рекламата, видяхме за пръв път в ревюто висша мода на Раф Симънс. И още тогава ни хареса. Чист цвят, интензивен блясък и лесно нанасяне – това са основните характеристики на продукта. Цветовото разнообразие е в унисон с това на спиралите за мигли. Премахването на продукта става лесно – с топла вода или класически лосион за очи.

 


 

 

 

 


 

Марката създаде още един обект на желанието – сенки за очи с контрастиращи и силно различаващи се цветове от тези на гореспоменатите продукти. От Dior уточняват, че така предизвикват жените да експериментират повече с привичките си за поставяне на макиаж и нюансите, които използват.

 


 

 

 

 


 

Dior Addict Fluid Stick. Това не е червило. Нито е гланц за устни. Това е едно от предизвикателствата на Dior – хибридна формула, която стартира нова ера в цветовете за устни. Този стик „разчита“ на нова формула, която поддържа блясъка дълго и създава усещане едновременно за плътност и течно състояние на продукта. Все пак – използва се като червило.

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

Текст: Стефи Стоева

Снимки: Dior

Вижте още:

Когато гримът също е Haute Couture…

Ново модно приключение в тайната градина на Dior

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Петъчен стайлинг по две.

Ако сте пропуснали
Най-четени