Когато е време за мъже, обикновено е топло, а според нас днес си е направо горещо. След като предната седмица разглеждахме мачовците с брада от Холивуд и не спря да ни пари, днес стъпихме в не по-малко топлата Италия. И кого мислите открихме там? Доменико Долче и Стефано Габана, разбира се, с техните винаги провокативни рекламни кампании, в които може да няма дрехи, но мъже има със сигурност.
В рекламните си кадри двамата италианци използват запазената си марка – група от хора, заснети в движение, в разговор, в ситуация. Така всяко впечатление за дрехите се натрупва толкова пъти, колкото лица има на снимката. Основен код, с който да „прочитаме“ рекламните съобщения, е или семейното щастие, или сексът, който така или иначе продава всичко. Всяка реклама е различна и еднаква с останалите, а Dolce&Gabbana е един от малкото модни брандове с такава приемственост по отношение на рекламните си кадри през годините и това дори изглежда като традиция.
Виждаме много мъже, които са секси, горещи и събрани на куп. Ангажирани в своята ситуация, те се карат, говорят си, вълнуват се, а емоцията им винаги излиза извън рамките на рекламната картина.
Кои са те? Дейвид Ганди присъства почти на всеки кадър. Андре Бона се откроява с все още детската си физиономия. Матиас Билиен, Адам Сен, Ноа Милс, Евандро Солдати и още, и още. Не смеем да кажем кой ни харесва най-много, нито кой е най-секси, защото смятаме, че за да изглеждат кадрите всяка година така, е заслуга на всеки един от тези мъже. И май е по-добре да спрем да говорим или пишем, защото ни става още по-горещо.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: