Тъкмо като по поръчка пристигна последната спортна новина от света на модата. След като Рикордо Тиши направи колаборация с Nike, а Карл Лагерфелд изнесе цяла колекция висша мода не на високи токове, а на чифт маратонки, ние продължаваме да мислим в тази удобна посока. Отново става дума за колаборация – този път между Adidas и Top Shop.
Двете марки са съсредоточили усилията си така, че да докоснат активната си аудитория – тази, която спортува, докато изглежда модно. Колекцията се състои от 20 модела, всички от които брандирани с логото на Adidas и познатите три ленти. Младежкият дух е интерпретиран и върху принтовете на екипите, които изобразяват пейзажи от улиците на Лондон.
Тази колаборация показва колко близки са си всъщност ежедневната мода и спортните облекла. Това е била целта и на дизайнерите – да покажат допирните точки между отделните стилове и цветове и да направят дрехите такива, че да не можем да им устоим по път за фитнеса.
Създателите на тези дрехи ги тълкуват като една своеобразна революция, която събира женствеността, спортното начало на деня и красивата мода в едно. Намираме колекцията за фантастична и очакваме на 20 март да бъде разпространена в магазините на Adidas… Е, разбира се, не на много достъпни цени, но все пак – заслужава си да имаме едно на ум.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Дутцен Крус поставя първия ни любим тренд на пролетта в сюжети по гръцката митология