Това е, може би, най-интересният прочит на синия цвят в мъжкия гардероб, който сме виждали напоследък. Тематиката тук е за топло време и ориентирана към облеклата на силния пол. Освен всичко, вече се престрашаваме да погледнем към наближаващата пролет. Откриваме всичко необходимо за това настроение в пролетно-лятната колекция на модната марка Brioni.
Творческият директор на модната къща – Brendan Mullane е работил изключително семпло с нюанси на синьото и въпреки това дрехите тук имат своята нотка дързост и закачливи нотки. Представените спортни и ежедневни облекла са миксирани с панталони и костюми, които биха паснали в работната среда на господата доста добре. А черешката тук е най-неочакваното допълнение към всичко това – мъжките чехли, с които са обути моделите вместо обувки. Освен ненатрапчивите принтове фокусът пада върху кадифето, класическите кройки, обикновените тениски – всичко съчетано в перфектен унисон.
Вдъхновението на дизайнера идва от работата на известния архитект, роден във Венеция, Carlo Scarpa. „Спокойният“ или успоковащ ефект в произведенията на дизайнера идва от меките комбинации между синьо със сиво, а идеята за архитектурата като част от историта на тази колекция е отразена в шарките по тоалетите. Облеклата тук могат да се нарекат „smart”, заради това, че изглеждат приспособими за ежедневието на всеки мъж. И всичкото синьо тук ни кара да мислим все повече за пролетта и този интересен сексапил, оформен с италиански бривкус.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Новата реклама на H&M с Дейвид Бекъм – най-добрата досега
Из „афоризмите“ на мъжката мода: Шест колоритни акцента от подиума