През изминалата около половин година в света на модата се случиха повече неща, отколкото в последната декада! Вече ви разказахме за ръжената магия на Jacquemus, за италианското обяснение в любов на Dior и за смелото котюр изящество на Chanel, а днес избрахме да ви покажем и адекватния прочит на ситуацията, в стил ала Gucci. Предполагаме, че ще останете изненадани, защото всичко е значително по-различно както от това, с което бяхме свикнали, така и от това, което видяхме вече през „новото нормално”. Настанете се удобно и се чувствайте като у дома си…
Вижте тази публикация в Instagram.
За представянето на новата си кампания есен/зима 2020, креативният дизайнер на бранда, Алесандро Микеле избра да се довери изцяло на своите модели, при това по един доста необичаен, нетрадиционен, но и особено свеж начин.
Кампанията носи името „Ритуалът” (The Ritual) и идеята на Алесандро е била моделите освен тоалетите да представят и себе си, като разкажат чрез снимки за своите домашни ритуали. Те са имали пълната свобода да изберат локацията, позата, прическата, грима и стайлинга. Трябвало е просто да си бъдат у дома, без значение дали в кухнята, на балкона или пък на покрива.
Вижте тази публикация в Instagram.
Вижте тази публикация в Instagram.
Дизайнерът разчита на факта, че в редиците му има уникални модели – истински професионалисти, които могат и знаят как да правят чудеса, затова нито за миг не се съмнявал дали да им повери отговорната идея. Насърчил ги да облекат тоалетите и да се забавляват. Да експериментират максимално, да импровизират, да дадат простор на въображението и да не се притесняват да бъдат себе си! И както личи по снимките те са го направили – танцували са, пускали прахосмукачка, слушали стари грамофонни плочи в хола, играли на двора с домашните любимци, събирали слънце на покрива, занимавали са се с градинарство… и през цялото това време са носили Gucci, разбира се. Ограничения по отношение на техниката за снимане също е нямало – дали ще е професионален DSLR, полароид, лентов фотоапарат или пък смартфон, това са решавали моделите, достатъчно е било просто да покажат света на Gucci през собствените си очи.
Вижте тази публикация в Instagram.
Вижте тази публикация в Instagram.
Вижте тази публикация в Instagram.
Вижте тази публикация в Instagram.
Както може да се очаква „експериментът” е успешен, просто защото идеята е достатъчно добра, та да няма какво да се провали или обърка в нея. Посланието пък е повече от смислено: не ни трябва повод за да се облечем елегантно/стилно. За да бъдем себе си – също!
Текст: Ани Георгиева
Снимки: Instagram/ Видео: YouTube