Дейвид Бекъм отдавна е една от модните икони в света. И не е чудно, че много мъже биха искали да приличат на него… дори и жените. Такава е идеята на новата рекламна кампания на H&M за дебюта на колекция Modern Essentials selected by David Beckham за пролет 2016. Видеото ни отвежда по улиците на Лисабон, където Дейвид разбира, че всички искат да са облечени като него. Бекъм работи с режисьора Фредрик Бонд за втори път, продължавайки темата от предишния им рекламен клип, в който комикът Кевин Харт бе облечен точно като него.
В новия видеоклип футболната звезда излиза от хотела си и вижда, че всички наоколо носят същите дрехи – скейтбордисти, бебе, възрастна дама и всички мъже в града. Всичко поднесено с доза хумор. Видеото ще бъде придружено и от печатна кампания, заснета от Марио Соренти. „Винаги се забавлявам много, когато снимам кампаниите на H&M. Екипът наистина разбира моя стил и чувството ми за хумор. Беше страхотно да нося тези стилни дрехи от колекцията Modern Essentials и в същото време да се забавлявам“, казва Дейвид Бекъм.
Кампанията акцентира върху ролята на Дейвид като пример за стил за милиони мъже по света. А самият Дейвид обича да съчетава традициите в мъжкото облекло и свежите идеи, които движат модата напред. Всички дрехи, с които той се появява във видеоклипа, са селектирани от самия него от колекцията Modern Essentials и идеално въплъщават класическия му стил. Колекцията ще влезе в магазините на H&M на два етапа – на 18 февруари и на 10 март. У нас ще бъде налична във всички магазини и онлайн на hm.com.
Кампанията представя най-актуалните модели от линията Modern Essentials selected by David Beckham. Всеки сезон Дейвид избира любимите си модели от мъжката колекция Modern Essentials на H&M и създава гардероб, съчетаващ обновени версии на непреходните елементи на мъжкото облекло и така наречените нови класики, на които мъжете могат да разчитат през целия сезон.
Текст и снимки: H&M България
Вижте още:
Fendi и зима 2016 – още една причина да харесваме облечени мъже