Модерна приказка оживява върху последната фотосесия на Jimmy Choo. Круизната колекция на бранда разказва история, в която се преплитат традиция и иновация, мода и красота, лукс и изящество.
Рекламната кампания носи името Vices, а главно действащо лице в нея е Ондрия Хардин. Автор на снимките е британският художник Мат Колишоу, а артистичният му подход личи във всеки от кадрите.
Моделът се превъплъщава в космополитна героиня, която поставя света в краката си. Тялото ѝ отразява светлините на градското нощно небе, а аксесоарите на марката изпъкват върху блестящия фон.
Връзката между Jimmy Choo и блясъка не е случайна – колекцията е посветена на скъпоценните камъни и новата линия е представена в три гами: бронзова, сребърна и златна. Цените варират от 750 долара за чанта от първата до 4 600 за обувки от последната.
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Jimmy Choo
Вижте още: