Истинска неаполитанска приказка разказват Dolce&Gabbana с кампанията си за есен\зима 2016\17. Автентичността, харизмата и цветовете на емблематичния италиански град са уловени до най-малката подробност. От живописните калдъръмени улички на Неапол – с дъгите от пране, висящи от прозорците над главите на минувачите до кафетата и зарзаватчийниците, където всеки познава всеки.
Кадрите от фотосесията са дело на международния репортер Франко Паджети (снимал и конфликтите в Афганистан, Косово и Либия), който започва кариерата си във Vogue Италия.
В снимките за новата кампания на Dolce&Gabbana взимат участие местни жители, както и моделите Бианка Балти, Лила Голдкул, Саша Кичигина, Майола Николас и Конг Хе. „Ние сме в Неапол, защото смятаме, че това са най-добрите хора на света. Безкрайно силни, с огромни сърца”, споделиха от италианската модна марка. „Тук сякаш времето е спряло през 50-те години на миналия век. Това е място, което не е загубило корените си и го оценяваме.”
И тъй като автентичността е изключително важна за кампанията, в нея е включен и интересен страничен ефект: отделни аксесоари, дело на други модни марки, също са показани редом с дрехите на Dolce&Gabbana. На една от снимките група местни обкръжават танцуващите модели, а един от наблюдаващите държи много голяма чанта на Armani, с ясно различимо лого. На друг кадър дама, обградена от мъже модели, е загърната в брандиран шал на Louis Vuitton и чанта Givenchy. Това е търсен интернационален ефект, който придава на снимките по-реалистично звучене.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още:
ЛЯТО ОТ КАН В НОВА ВЪЛШЕБНА КАМПАНИЯ НА DOLCE&GABBANA
DOLCE & GABBANA ОТНОВО СЪЗДАДОХА СМУТ С ИМЕТО НА ЧИФТ САНДАЛИ ОТ НОВАТА СИ КОЛЕКЦИЯ