Алесандро Микеле заема все по-силни позиции в модния свят, а сега към портфолиото на дизайнера се добавя и още нещо – създаването на колекция столове. По-късно тази седмица предстои да бъде разкрит и резултатът от партньорството между дизайнера на Gucci и известният онлайн магазин за луксозни стоки Net-a-Porter – капсулна колекция, която ще се продава само в сайта. А столовете са ново дизайнерско приключение за Микеле, което е показано на страниците на последния брой на списание Cabana.
Дизайнерът на италианския бранд е устремен към целта да превърне Gucci в още по-голяма и сериозна модна марка,както и да задържи името ѝ в медиите като константа. И засега успява. Новите столове, чиито дизайн е изцяло продукт на Алесандро, са тапицирани с текстил, вдъхновен от последните колекции на марката. По тях се забелязват шарките, типични за новите модели дрехи на модната марка, както и бродерии, лога и много усещане за лукс.
Столовете са създадени специално за списанието, на страниците, на което се показват. Снимките са правени в едно от най-старите имения в Рим – Palazzo Colonna, което все още е собственост на фамилията, която го създава. Микеле споделя, че е създал столовете с мисълта за своите модни шоута, а атмосферата, която си е представял е такава, в която би поставил свое ревю. Столовете Gucci са създадени в типичен италиански стил. Произведени са шест уникални стола с бродерии и по-късно ще бъдат продадени на цена от 1,368 щатски долара всеки.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Press
Вижте още:
ЕДИНСТВЕНА ПО РОДА СИ: КРИСТАЛНАТА СГРАДА НА CHANEL В АМСТЕРДАМ