Chopard обича киното! Ние… и бижутата

x

Chopard-Red-CarpetPetra-Official

 


Това няма да е обикновена история за скъпоценности, блясък и кино. Защото нищо, което включва елегантност, изтънченост и марката Chopard не може да е такова. Както всички и ние също обичаме увлекателните любовни истории, а тази между луксозната марка и престижния фестивал в Кан заслужава да бъде разказана.


 

Chopard-Red-Carpet-Petra-2016

 


Всяка пролет Chopard радва нас и участниците с бляскавото си присъствие на червения килим и всички важни събития, включени в програмата на кино събитието, с колекция бижута, специално подбрана за случая.


 

Chopard-Red-Carpet-2016

 


През 2016 г. това е колекцията Haute Joaillerie – специално създадена за 69-то издание на фестивала. В нея са вложени не по-малко от 69 елемента, които да покажат майсторството на ювелирите в женевското ателие La Croisette. Изяществото на Haute Joaillerie показва нови хоризонти, събрани на едно място – първокачествено злато, диаманти и други редки скъпоценни камъни, за които могат да се разказват легенди.

Красотата, която експертите на Chopard са създали за звездите може да разгледате на #redcarpetcollection.


 

 


Компанията е официален партньор на световното кино събитие още от 1998 г. и година след година дава своя принос, като изработва изящната „Златна палма“, която се връчва на най-добрите актьори, режисьори и снимачни екипи. Всичко започва, когато през 1997 г. президентът на фестивала Pierre Viot моли Каролин Шойфеле, съпредседател и креативен директор на Chopard да създаде редизайн на „Златната палма“, след като забелязва интересът й към една от предишните статуетки. От 2014 г. „Златната палма“ се прави от сертифицирано „Fairmined“ злато. Инициативата е въведена от компанията предишната година, за 66-я филмов фестивал, с цел да насърчи устойчивото развитие на сектора за луксозни стоки. Марка раздава и свое собствено отличие – Trophee Chopard – за насърчаването на талантливи млади актьори.


 

Chopard-Red-Carpet-1-2016

 


Какво отличава Chopard от останалите? Традицията за високи постижения. Колкото и добре да е позната марката днес, основата на успеха й е поставена преди 156 години в малкото швейцарско селце Сонвелие. Там младият и талантлив майстор Луи-Улис Шопар основава работилницата си. Заради точността и надеждността си, часовниците му печелят солидна репутация сред ентусиасти и купувачи чак в Източна Европа, Русия и Скандинавия. В края на 60-те години компанията преминава под управлението на фамилията Шойфеле, която в последните повече от 40 години осъществява световната експанзия на марката и прави Chopard силата, която е днес в света на луксозните стоки.

Текст: Ивайла Влахова

Снимки: Chopard

Вижте още: 

Мъжки страсти: Юбилейното издание на Grand Prix de Monaco Historique

Zorа̀ Romanska – за балерините, Фрида Кало и кожените аксесоари като форма на изкуство

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Дяволът е в детайлите.

Ако сте пропуснали
Най-четени