Това няма да е обикновена история за скъпоценности, блясък и кино. Защото нищо, което включва елегантност, изтънченост и марката Chopard не може да е такова. Както всички и ние също обичаме увлекателните любовни истории, а тази между луксозната марка и престижния фестивал в Кан заслужава да бъде разказана.
Всяка пролет Chopard радва нас и участниците с бляскавото си присъствие на червения килим и всички важни събития, включени в програмата на кино събитието, с колекция бижута, специално подбрана за случая.
През 2016 г. това е колекцията Haute Joaillerie – специално създадена за 69-то издание на фестивала. В нея са вложени не по-малко от 69 елемента, които да покажат майсторството на ювелирите в женевското ателие La Croisette. Изяществото на Haute Joaillerie показва нови хоризонти, събрани на едно място – първокачествено злато, диаманти и други редки скъпоценни камъни, за които могат да се разказват легенди.
Красотата, която експертите на Chopard са създали за звездите може да разгледате на #redcarpetcollection.
Компанията е официален партньор на световното кино събитие още от 1998 г. и година след година дава своя принос, като изработва изящната „Златна палма“, която се връчва на най-добрите актьори, режисьори и снимачни екипи. Всичко започва, когато през 1997 г. президентът на фестивала Pierre Viot моли Каролин Шойфеле, съпредседател и креативен директор на Chopard да създаде редизайн на „Златната палма“, след като забелязва интересът й към една от предишните статуетки. От 2014 г. „Златната палма“ се прави от сертифицирано „Fairmined“ злато. Инициативата е въведена от компанията предишната година, за 66-я филмов фестивал, с цел да насърчи устойчивото развитие на сектора за луксозни стоки. Марка раздава и свое собствено отличие – Trophee Chopard – за насърчаването на талантливи млади актьори.
Какво отличава Chopard от останалите? Традицията за високи постижения. Колкото и добре да е позната марката днес, основата на успеха й е поставена преди 156 години в малкото швейцарско селце Сонвелие. Там младият и талантлив майстор Луи-Улис Шопар основава работилницата си. Заради точността и надеждността си, часовниците му печелят солидна репутация сред ентусиасти и купувачи чак в Източна Европа, Русия и Скандинавия. В края на 60-те години компанията преминава под управлението на фамилията Шойфеле, която в последните повече от 40 години осъществява световната експанзия на марката и прави Chopard силата, която е днес в света на луксозните стоки.
Текст: Ивайла Влахова
Снимки: Chopard
Вижте още:
Мъжки страсти: Юбилейното издание на Grand Prix de Monaco Historique
Zorа̀ Romanska – за балерините, Фрида Кало и кожените аксесоари като форма на изкуство