Най-известните брандове по света притежават лога, които не могат да бъдат сбъркани. Понякога са семпли, друг път не чак толкова, но и в двата случая са се наложили сред потребителите и са се превърнали в разпознаваеми детайли от всяка стока.
Холандският илюстратор Майк Фредерико ги приема за свое вдъхновение и решава да експериментира с формите им. Превръща ги в човешки, но това далеч не е всичко. Посвещава своите интерпретации на хората, които стоят зад лейбълите – техните създатели или най-верните им почитатели.
Логото на Chanel например виждаме както като Коко Шанел, така и като музата на Лагерфелд – Кара Делевин. Творецът не е пропуснал да пресъздаде и Тиери Ермес, Джордж Вюитон, Марк Джейкъбс. Главната редакторка на американския Vogue Анна Уинтър също намира място сред любопитните произведения.
Текст: Fashion Inside
Снимки: Mike Frederiqo
Вижте още: