„Роден съм в Техеран, Иран през 1990 година. След като завърших природонаучна гимназия се преместих в Анкара, Турция, за да уча моден дизайн, но всъщност станах графичен дизайнер.“ Това е първото, което ще прочетете за него – Mahyar Kalantari, ако отворите страницата му в интернет. Ние случайно попаднахме на част от творчеството му, ориентирано към модата и за кратко се пренесохме в приказка, която кореспондира с днешното ни добро настроение.
Нещо актуално, нещо цветно, нещо, свързано с италианската мода… Така този младеж се е вдъхновил да нарисува по свой начин част от последните три рекламни кампании на Dolce&Gabbana. В работата му се забелязва увлечението към модата, към сюрреализма и мистерията. През тази призма са пречупени кадри, които вече сме виждали и разпознаваме. В своите илюстрации той комбинира дигитални концепции и техники за правене на илюстрации и способи за рисуване. И честно да си признаем, намираме работата му за толкова добра, че дори и да не знаехме какво виждаме, бихме могли да уловим връзката с италианския бранд и увлечението по модата почти моментално.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още:
Tiffany T на Tiffany & Co. – луксът, вдъхновен от Ню Йорк
Най-красивите модни елхи из магазините на света