Защо си купуваме дадени продукти? Отговорите на този въпрос могат да бъдат много, но вероятно най-често срещаните ще включват препоръка от приятел, добра реклама, лъскава опаковка. Последното е фактор, който наистина влияе на решенията ни, защото е първото, което забелязваме, в която и да е стока. И дори и да не ни се вярва, оказва ефект върху цялостното ни възприятие за продукта.
В настоящия материал ви представяме любопитни обвивки, които оказват сериозен ефект върху асоциативното мислене. Те не само обгръщат предмета, който се крие в тях, но и го представят на потребителя от една интересна и креативна гледна точка.
Снимките демонстрират пакетчета чай, пременени като закачалки; слушалки, които се преструват на ноти; полупрозрачна торба за пазаруване, представяща съдържанието си като пълен стомах и дори цигари с не много тънък намек до какво води пушенето.
И тук ви питаме: ако попаднете на подобни продукти, до колко ще ви повлияе нетрадиционната опаковка, за да ги закупите?
Текст: Станислава Добрева
Снимки: Press
Вижте още: