Космополитността на Париж не се нуждае от обяснения. Този град знае как да привлече вниманието и да събере в себе си креативността на целия свят. Дори само като фон на смели и пионерски по рода си начинания.
Макар в случая да е само творческа среда, френската столица влага нотка от своя обаятелен темперамент. А Cartier се възползват на макс от това. Новият им ароматен експеримент буквално е дошло от бъдещето изживяване за сетивата.
В дните от 20 до 23 октомври пред едно от емблематичните места на Париж – Palais de Tokyo – световният бранд ще предложи на хората да изживеят уханията. Инсталацията „Непознат ароматен обект“, част от фестивала на съвременното изкуство, буквално ще обгърне посетителите и ще ги постави в центъра на съвсем нови сетивни усещания, вдъхновени от привлекателните нотки на L’Envol de Cartier.
Иновативното представяне се реализира със съдействието на Transsolar, която е създала технологията в ароматния обект. В пространството на стъкления куб компанията е изградила системата за контрол на въздуха в различни слоеве, създавайки ново архитектурно пространство извън материалното. Ароматният облак за първи път съчетава тази иновация с обонятелна дифузия и провокира неповторимо мултисензорно изживяване.
Талантът, който стои зад всичко това е дългогодишният парфюмерист на Cartier Матилд Лоран. А умението й за запомнящи се ароматни съчетания е световноизвестен, защото да си „нос“ на един от големите глобални брандове изисква освен дарба и много нестандартен подход и новаторски идеи. Инсталацията „Непознат ароматен обект“ доказва, че Лоран притежава и двете.
Парфюмите на Cartier са дръзки. Такъв е стилът им по думите на самата Матилд Лоран. Брандът продължава да поддържа пионерския си дух и да предлага на света аромати, които са толкова конвенционални. Освен това уханията продължават да са изпълнени с красота и простота. За главния парфюмерист на Cartier създаването на аромат е идея. Отначало чисто интелектуална. Но след като бъде поставена в бутилка, на нея може да се наслади всеки.
Дали мултисензорното въздействие е нов етап в създаването на рекламни кампании само времето ще покаже. Но ако имате път към Париж в края на месеца, изживяването в ароматния облак си заслужава на сто процента. Освен това е напълно безплатно. Изисква се само предварителна регистрация.
Текст: Ивайла Влахова
Снимки: Cartier/Press