Когато в продължение на десетилетия вдъхновяваш с безупречния си вкус и преподаваш уроци по стил ежедневно, един ден просто ти се отблагодаряват със собствени емотикони в интернет. Така правят и Macy’s, които използват Айрис Апфел за своя муза в есенната си колекция Iris Meets I.N.C, част от която са и забавните изразители на емоции в Snapchat.
„Малко съм стара за емотикони и не знаех какво представляват“, казва самата Айрис. „Но всички изглежда ги харесват и искат да си прекарват добре. Ако лицето ми прави хората щастливи, съм напълно съгласна за това“.
Емотиконите на Айрис Апфел са подаръка на Macy’s за 95-годишния юбилей на стилната икона, който е на 29 август. Единствено Карл Лагерфелд и Ким Кардашиян могат да се похвалят със собствена колекция емотикони, създадени специално с техния образ.
Рекламната кампания Iris Meets I.N.C, заснета от Бен Уотс, показва както самата Айрис, така и съвместни кадри с модела Линда Войтова. Двете са облечени в пет аутфита от колекцията, към която са създадени и емотиконите. I.N.C си партнира с възрастната стилна икона в създаването на колекцията от 40 облекла и бижута, които да провокират възраждането на „мод“ тенденцията през есента. Апфел консултира екипа на бранда, като задава творческата посока на колекцията, която се фокусира върху стилни и универсални елементи, както и разнообразни варианти на една от запазените й марки – обемните гривни.
Текст: Ивайла Влахова
Снимки: Press