Предизвикателствата на работното място понякога са свързани не само със самите ангажименти, а с комуникацията, която трябва да осъществяваме с всякакви хора. За интровертите и по-притеснителните от вас това може да се окаже доста сериозен проблем. Понякога думите просто не излизат от устата ви, защото – да, човек “губи ума и дума”, когато е срамежлив или притеснен. И тъй като свикнахме напоследък технологиите да решават всичките ни проблеми – оказва се, има приложение и за това. Refresh е създаденo, за да помага на онези, които не биха могли така лесно да намерят тема за разговор със събеседниците си, докато чакат началото на бизнес срещата например.
Казват, че и в корпоративна среда човек се учи на тънкости и трикове цял живот. Да проведете непринуден разговор на подходяща тема с бизнес партньори и гости си е нещо изключително важно за комфорта и на двете страни. Refresh е създадено, така че да помага именно в тези моменти. С едно приложение повече на дисплея си лесно може да минете няколко крачки напред. Как действа ли?
Името на приложението подсказва, че то ще ви помага да опресните паметта си за хора, които сте срещали или познавате посредством социалните мрежи. След като веднъж сте свързали профилите си в LinkedIn, Twitter и Facebook, приложението ги синхронизира с вашия календар – може да използвате GoogleCal например. Преди срещата приложението Refresh ще ви е подготвило достатъчно информация за човека, неговите интереси и някои любопитни подробности, които се намират в профилите му в социалните мрежи. Така с малко усилия ще намерите тема за разговор – дали човекът скоро е продобил нова квалификация, дали не е променил хобитата си, или наскоро му се е случило нещо вълнуващо. Това със сигурност ще ви помогне да започнете разговор, да направите добро впечатление и да свикнете да бъдете много по-активни, още преди същинската част на срещата ви да е започнала.
Приложението ви позволява още да си водите много бързи бележки по време на срещи. Refresh ще ви напомни за всичко важно точно преди срещата. А вие лесно може да погледнете резюмето на събеседника си и да видите всякаква информация, която е била споделена на по-ранен етап. Това може да покаже заинтересованост, отношение и правилен подход към хората, с които комуникирате. И ако все още се чудите за какво да говорите след първия поздрав – винаги може да говорите и за приложенията, които правят работното ни ежедневие по-лесно.
Текст: Стефи Стоева
Снимки: Press
Вижте още: