DKNY и Рита Ора – една очаквана колаборация в света на ароматите

x

 

 

 


 

За пореден път Дона Карън демонстрира любовта си към Ню Йорк, лансирайки новия си парфюм, посветен на динамичния мегаполис. Дизайнерката отново залага на контраста, избирайки за рекламно лице британската певица Рита Ора, която сме виждали и в модната линия на бранда.

 


 

 

 

 


 

Шишенцето на ароматната цветна композиция е необичайно и симвопично. Формата е сърцевидна и показва любовта на Дона към града, известен като Голямата ябълка. Металното капаче пък е олицетворение на небостъргачите, също изключително характерни за динамичното огромно кътче на Щатите.

Рита Ора споделя, че определя новото творение като „чиста енергия в бутилка”. Интересна е и идеята зад рекламната кампания. Снимките са базирани на произведения от Francesco Carrozzini, но са направени на Times Square.

Основните нотки на аромата са малинка и розов пипер, сърцевината включва египетски жасмин, фрезия и ирис, а базовите нотки са базирани на пачули, ванилия, мускус и кехлибар.

Официалната премиера е планирана за 19 август, но рекламната кампания вече започна. Новият Donna Karan DKNY My NY ще включва също душ гел, лосион за тяло и рол-он деодорант.

Текст: Fashion Inside

Снимки: Donna Karan DKNY My NY

Вижте още:

По-добър сън през лятото – каква е тайната?

Как да запазим тенa за по-дълго: златните правила

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Петъчен стайлинг по две.

Ако сте пропуснали
Най-четени