Как да правим няколко стъпки повече дневно

x

steps-4

 


Движението е здраве и в този факт съмнение няма. Но как да постигнем така необходимите ни 10000 крачки дневно, за да поддържаме духа и тялото си в прекрасна форма?

Стресиращо е човек да разбере, че дневната му физическа активност във вид на упражнения дори не доближава оптималното число, което споменахме по-горе. Според скорошно проучване хората в активна възраст се нуждаят от 150 минути тренировка дневно. Дотук звучи добре, но всички тези усилия се равняват на не повече от 7000-8000 стъпки, което определено е под необходимите 10000.


 

steps-1

 


Промяната на няколко навика може да донесе наистина впечатляващ резултат, ако добавите и постоянство. Може да се възползвате от технологиите, които предлагат приложения и специални устройства за отмерване на дневните крачки. Те най-малкото ще успеят да ви посочат колко още трябва да направите, за да подобрите дневния си режим в тази посока.

Ако и вие сте от повечето хора, които в рамките на деня стоят предимно пред компютъра, то и вие имате нужда да презаредите енергийните си батерии с нещо различно от умствено натоварване. Ако тренирате почти по три часа дневно, нямате нужда от повече физическо натоварване в рамките на деня. Ако обаче не е така, ето няколко причини да изберете ходенето като начин за добрата си форма.


 

steps-3-1

 


Първо, сутрешната разходка ободрява. Тя действа тонизиращо на организма и по този начин подобрява метаболизма и останалите процеси, които са забавили скоростта си през нощта.

Освобождава съзнанието. Докато сте заети да правите стъпка след стъпка съзнанието ви получава прилив на енергия и се освежава за нови идеи. Можем да потвърдим, че едни от най-добрите ни хрумвания са се случили в движение.

Всеки може да го прави. Тук не се изисква специална екипировка или допълнително оборудване. Необходимо е единствено да си обуете удобни обувки, за да не насочите вниманието си към болката, предизвикана от тях.


 

steps-2

 


И ако всичко казано до момента ви е известно, остана само да допълним как да си изградите навика за повече стъпки. Като слизате една спирка по-рано от транспорта към работа или напълно го замените с ходене, ако разстоянието е до два километра. Звучи ви непосилно? Съвсем не е така. Въпросът е да го направите веднъж и после да го повторите още веднъж, и още веднъж и … И докато се занимавате да мислите за нещо интересно, което предстои, ще сте изминали поне сто крачки.

Ако пък вече го правите и не ви е достатъчно, започнете да си намирате дневни неща, за които да ставате по-често от стола в офиса. Дали това ще е чаша вода от съседното помещение или някоя забравена вещ там, добре да не оставате неподвижни в продължение на часове. Колкото и минимално да ви се струва това, отново в края на деня ще имате зад гърба си поне 200 стъпки. Подобно упражнение може да прилагате и в домашни условия, защото така или иначе обикаляте из стаите.

Независимо дали направите десет или сто крачки повече, това неминуемо ще доведе до още.Така най-сигурно ще постигнете не само добра форма, но и сигурен начин за освобождаване от стреса. Най-сигурният начин да проверите дали е така, е да опитате.

Текст: Ивайла Влахова

Снимки: Press

Вижте още:

Десертите остават! Без опасност за добрата форма

Сексуалният живот

Още по темата



Коментари

FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Палто от BURBERRY

Палто от BURBERRY Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Slim boyfriend jeans от GRLFRND

Slim boyfriend jeans от GRLFRND Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Пуловер от VERSACE

Пуловер от VERSACE Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Вълнен пуловер от WE NORWEGIANS

Вълнен пуловер от WE NORWEGIANS Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Благодарни сме на есента за всеки ден, в който оставяме палтото у дома!

Ако сте пропуснали
Най-четени