12 световни бранда, които празнуват през 2016 (II част)

x

Продължаваме с още шест големи бранда, които празнуват през 2016-а. Освен да се радваме и празнуваме заедно с тях, и днес още веднъж ще се насладим на великолепието им.


coach-1


Coach

Американският бранд за луксозни кожени изделия и аксесоари навършва 75 години. Началото му е поставено през 1941 г. в Ню Йорк и оттогава отстоява своята автентичност, иновативни решения и актуалност. И канят всички да празнуваме заедно с тях през цялата година по целия свят. По повод на юбилея си компанията възражда четири от емблематичните си модели през годините.


loccitane2


L’Occitane

Още една марка, която за 40-годишното си съществуване, създава история в козметичния свят. Успехът ѝ се крие в постоянното търсене на нови съставки, които да създадат ефективни средства за разкрасяване. Едно от първите растения, които създателят на марката култивира, е лавандулата. В юбилейната си година L’Occitane отново поставя акцент върху нея, както и останалите съставки, изиграли важна роля в развитието на компанията – карите, върбинка, безсмъртниче и др.


Dockers-30th_feature


Dockers

През 1986 г. ръководството на Levis Strauss & Co. основава марка с названието Dockers, която предлага напълно нова концепция в облеклата за мъже, което за 80-те години си е направо революционно. Именно тя е в основата на така популярния през 90-те години, дори и в най-консервативните компании, „Casual Friday“. Юбилейната черно-бяла колекция е ярък пример затова колко драстично се променя картината на ежедневните аутфити през последните 30 години.


costume-national


Costume National

И тук годината е 1986-а. Енио Капаза показва първата си колекция в Милано. С течение на годините се появяват и Costume National Homme и C’N’C Costume National. Празничната колекция на марката за есен-зима 2016-2017 съдържа няколко цветни модела, което е необичайно за прекланящия се пред черното Капаза. Седмица след дефилето бе съобщено, че Costume National е продадена на японско-китайската инвестиционна банка Sequedge, а основателят й се оттегля окончателно от нея.


leau-kenzo


L’Eau Kenzo

През 1996 г. Оливие Кресп създава нежния L’Eau Par Kenzo. Оттогава в продължение на две десетилетия този аромат е издигнат в култ. В чест на юбилея марката реши да направи названието по-кратко – L’Eau Kenzo. Но освен промяната в името всичко друго си остава все така уникално в обичания аромат.


jimmy_choo_per_h_m_image_ini_620x465_downonly


Jimmy Choо

Английската марка обувки, към която имаме специално отношение, защото разбрахме как се прави „Бизнес на високи токчета“, също празнува тази година. За 20-те си години съществуване тя се превърна в диктатор в света на обувките и любимо изкушение на жените. Забавната статистика на марката показва, че най-добрите модели на Jimmy Choо са преминали 70 км по червения килим.

Текст: Ивайла Влахова

Снимки: Press

Вижте още: 

12 световни бранда, които празнуват през 2016 (I част)

Том Ханкс – един голям мъж на 60

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Препоръки от седмицата
Препоръки от седмицата

Коктейлна рокля Dawnana Regular Fit от ROTATE

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Дамска чанта CP120 Черен от Coach

  Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Бяла рокля в студен ден.

Ако сте пропуснали
Най-четени