Продължаваме с още шест големи бранда, които празнуват през 2016-а. Освен да се радваме и празнуваме заедно с тях, и днес още веднъж ще се насладим на великолепието им.
Coach
Американският бранд за луксозни кожени изделия и аксесоари навършва 75 години. Началото му е поставено през 1941 г. в Ню Йорк и оттогава отстоява своята автентичност, иновативни решения и актуалност. И канят всички да празнуваме заедно с тях през цялата година по целия свят. По повод на юбилея си компанията възражда четири от емблематичните си модели през годините.
L’Occitane
Още една марка, която за 40-годишното си съществуване, създава история в козметичния свят. Успехът ѝ се крие в постоянното търсене на нови съставки, които да създадат ефективни средства за разкрасяване. Едно от първите растения, които създателят на марката култивира, е лавандулата. В юбилейната си година L’Occitane отново поставя акцент върху нея, както и останалите съставки, изиграли важна роля в развитието на компанията – карите, върбинка, безсмъртниче и др.
Dockers
През 1986 г. ръководството на Levis Strauss & Co. основава марка с названието Dockers, която предлага напълно нова концепция в облеклата за мъже, което за 80-те години си е направо революционно. Именно тя е в основата на така популярния през 90-те години, дори и в най-консервативните компании, „Casual Friday“. Юбилейната черно-бяла колекция е ярък пример затова колко драстично се променя картината на ежедневните аутфити през последните 30 години.
Costume National
И тук годината е 1986-а. Енио Капаза показва първата си колекция в Милано. С течение на годините се появяват и Costume National Homme и C’N’C Costume National. Празничната колекция на марката за есен-зима 2016-2017 съдържа няколко цветни модела, което е необичайно за прекланящия се пред черното Капаза. Седмица след дефилето бе съобщено, че Costume National е продадена на японско-китайската инвестиционна банка Sequedge, а основателят й се оттегля окончателно от нея.
L’Eau Kenzo
През 1996 г. Оливие Кресп създава нежния L’Eau Par Kenzo. Оттогава в продължение на две десетилетия този аромат е издигнат в култ. В чест на юбилея марката реши да направи названието по-кратко – L’Eau Kenzo. Но освен промяната в името всичко друго си остава все така уникално в обичания аромат.
Jimmy Choо
Английската марка обувки, към която имаме специално отношение, защото разбрахме как се прави „Бизнес на високи токчета“, също празнува тази година. За 20-те си години съществуване тя се превърна в диктатор в света на обувките и любимо изкушение на жените. Забавната статистика на марката показва, че най-добрите модели на Jimmy Choо са преминали 70 км по червения килим.
Текст: Ивайла Влахова
Снимки: Press
Вижте още: