Със събитие, което по креативност надмина всички очаквания, Selena ES официално отбеляза поемането на ексклузивната дистрибуция на световноизвестния италиански бранд Davines в България. Вдъхновено от философията на бранда за устойчивост, иновации и артистичен подход в коафьорското изкуство, събитието даде начало на нова ера в професионалната козметика за коса у нас.
Davines е бранд, признат по цял свят за своята уникална комбинация от високотехнологични формули и природосъобразен подход, е предпочитан избор на едни от най-големите имена в коафьорството, сред които Том Конъл, Анджело Семинара и много други топ артисти.
[show)more]
Лице на бранда за България е Николета Лозанова, която бе сред многото популярни личности, присъствали на ексклузивното събитие, с което официално беше поставено началото на партньорството между Davines и Selena ES.
Сред най-впечатляващите акценти на вечерта бе грандиозният жив храст „Мистър Bloom“ – един от емблематичните символи на бранда, който привлече погледите и се превърна в атракция за всички гости и медии.
Кулминацията на вечерта бе спектакълът на световноизвестната артистична група PRESTIGE, заедно с Руско Русев, която представи най-новите тенденции в световното коафьорство с демонстрации на мултифункционалните продукти на Davines – синоним на иновация и артистизъм.
С това събитие, Selena ES и Davines поставиха основите на едно ново, устойчиво и естетически вдъхновяващо бъдеще за професионалната грижа за коса в България.
Текст и снимки: ПР