FF Group България откри първия Nike New Concept Store в България, част от световната верига концептуални магазини на марката

x

 

 

 


 

Спортът и удоволствието от движението са две от причините, заради които с удоволствие присъствахме на официалното откриване на първия в България Nike Only Store. То се състоя вчера, на 28 март, със специалното участие на световната шампионка по бийтбокс Адриана Николова-Печенката и брейкърите от Макоса Ностра. 

 


 

 

 

 


Магазинът е разположен на 252 квадратни метра площ в Serdiкa Center. Там ще намерите всичко от богатия асортимент на марката, като акцентът пада върху дамските колекции. Продуктовата серия се състои от най-новите модели обувки за бягане, облекло и екипи, разработени от Nike в съответствие с ангажимента на марката за по-високи спортни постижения и по-ниско въздействие на производството върху околната среда.

 


 

 

 

 


Магазинът стартира с кампания на най-новите модели Nike Lunar Flyknit, разработени по технологията Nike Flyknit – най-доброто постижение до момента на Nike по отношение на лекотата и здравината на спортните обувки. Моделите Lunar Flyknit предлагат на бегачите изключителна лекота, здравина и невероятна стабилност. Магията им се изразява в комбинацията на много здрава и ултра-лека Nike Flyknit горна част и супер меко и гъвкаво Nike Lunarlon ходило.

 


 

 

 

 


Новата концепция магазини се реализира в целия свят. През последните няколко години Nike пусна подобни проекти в девет града в САЩ, Лондон, Стокхолм, Москва, Букурещ, Атина и други градове по света. Реконструкцията на магазините Nike в цял свят е вдъхновена от идеята за смесване на изкуство, технологични постижения и спорт. Nike се вдъхновява не само от спортистите, но и от потребителите, които следят модните тенденции и се интересуват от дизайн, иновации и спортни постижения. 

 


 

 

 

 


Новата концепция магазини се фокусира основно върху представянето на отделни продуктови категории, предлага артикули, изработени по последните спортни технологии, с инвестиции в екологично производство. Основна цел на новата концепция магазини е да усъвършенства функционалната система при актуализирането и представянето на колекциите на марката и да подобрява комуникацията с клиентите. Тази нова концепция говори на езика на спорта чрез комбиниране на наследството на марката с най-новите идеи в спортното производство.

 


 

 

 

 


„Новият Nike магазин ще бъде различен от другите магазини. Този тип концептуални магазини предлагат на клиентите не само да закупуват спортни стоки, но и да станат част от един истински спортен клуб, притегателен център за всички онези, които споделят идеята за здравословен начин на живот”, сподели г-н Михалис Катсибирис, управител на ЕФ ЕФ Груп България.   

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 


Текст: Fashion Inside/Press

Снимки: Nike

Вижте още:

Adidas с нова вълнуваща колаборация – спорт, красота и женственост в едно

Раздялата, за която всички говорят – Гуинет и Крис

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

С маратонки към офиса.

Ако сте пропуснали
Най-четени