Levi’s x Kiko Kostadinov – новата капсулна колекция
Levi’s и Kiko Kostadinov отново обединяват сили за есенно-зимния сезон 2025. Този път дуото насочва вниманието към мъжката мода, представяйки капсулна колекция.
Levi’s и Kiko Kostadinov отново обединяват сили за есенно-зимния сезон 2025. Този път дуото насочва вниманието към мъжката мода, представяйки капсулна колекция.
Губим около 50 до 100 косъма на ден, но когато косата започне да пада повече от това и растежът не може да компенсира, трябва да се обърне по-сериозно внимание.
Във филма Елорди чете „Какво са сънищата“ – стихотворение, което Михалс е написал и публикувал в книгата си от 2001 г. „Въпроси без отговори“.
Виктор Попов прави първите си стъпки като артист в Пекин, като за живота си в Китай казва, че му помага да развие две основни качества – търпение и съзерцание.
Balmain обяви днес, че Оливие Рустен се оттегля от позицията на креативен директор, слагайки край на още…
Става очевидно защо 37-годишният английски актьор, преливащ от чар, остроумие и почти несправедливо красив външен вид, е една от най-неустоимите звезди.
Престижният дворцов оркестър е подготвил изцяло нова празнична програма, вдъхновена от традицията на легендарния Новогодишен концерт на Виенската филхармония.
DiVino.Taste е най-значимият и мащабен форум, посветен на българското вино, и обединява участието на повече от 80 винопроизводители от цялата страна.
JW Anderson представи най-новата си кампания за Loafer Bag, в която участва известният актьор Джон Малкович. още…
След дебюта си на подиума като креативен директор на Balenciaga, Пиерпaоло Пичоли представя първата си кампания още…
Кампанията има ясен и човешки фокус – да преодолее страховете, липсата на информация и табутата, които често спират дамите да стигнат до консултация с лекар.
Новата серия на BTicino Light Now обхваща ключове и контакти, както и решения за умен дом, и съчетава минималистичен дизайн, устойчивост, и функционалност.
С емоции, стил и внимание към всеки детайл се състоя откриването на DUOMO – новият Дом на дизайна. Пространство, посветено да служи на интериорния бранш.
Емоционалният разказ на кампанията се фокусира върху приятелството в реалния живот на Пачино и Де Ниро, предавайки топлината, открита във взаимното уважение.
Творчеството на Мартенс от години предизвиква границите на модата, а партньорството му с H&M отразява желанието му да направи модата по-достъпна за всички.
Очаквайте нашите отстъпки, промоции,
новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!
Полупрозрачна рокля в бургунди от Merlenne
Кожата, като втора кожа.