Гурме в Сердика Център на Taste the World Expo
Кулинарно шоу с български гурме готвачи и продукти от четири континента ще представят едни от 12-те още…
Кулинарно шоу с български гурме готвачи и продукти от четири континента ще представят едни от 12-те още…
Вечерта се превърна не просто в дефиле, а в платформа за признание, преосмисляне и стилове, оформили световната мода отвъд сезоните и подиумите.
С представянето на новото устройство IQOS ILUMA i, компанията прави още една важна стъпка към постигането на дългосрочната си цел – а именно за бъдеще без дим.
„Какво ни свързва“ е един вид „стоп-кадър“, опит – без претенции за изчерпателност – да се уловят съвременни тенденции във веригата общество – храна – изкуство.
Discover.Vino е генератор на винена култура, пиршество от най-качествени и интересни вина за винолюбителите, както и удобна платформа за професионални открития.
Само дни след световната си премиера, най-новият модел маратонки на Nike – Air Max Dn8 – пристига в България и ще бъде представен първо в Сердика Център.
В елегантната атмосфера на ART HALL Оборище 5 BIODERMA отпразнува 30-годишнината на първата мицеларна вода в света: Sensibio Н2О.
AXE влиза на българския пазар с широко портфолио от 8 боди спрей аромата, 5 душ гела и 5 део-стика с гарантирано мегасвежи и дълготрайни аромати.
Финалистите на IDEA MODA 2025 вече са ясни, а ние ще ви запознаем с тях – дизайнерите, отличили се с изразен стил, креативност и визия за модното бъдеще.
Мигел Кастро Фрейтас ще наследи Кейси Кадуоладер като креативен директор на Mugler, съобщиха вчера от L’Oréal – компанията притежател на марката.
„Ние, следваме Loewe от дълго време и изпитваме дълбоко уважение към това, което беше изградено през последното десетилетие – то е наистина невероятно.“
За да отпразнува голямото откриване на пространството от 165 кв.м., магазинът на Tommy Hilfiger бе домакин на събитие за гости и приятели на марката.
Starbucks приветства пролеттa с дебюта на лимитираната си гама напитки и десерти с аромат на лавандула, улавяща перфектно енергията на новото начало.
Сердика Център отбелязва 15 години от откриването си в България с поредица от иновaции, които предстоят да бъдат внедрени в търговския център.
След 11 години, начело той напуска Loewe. Играта на музикални столове продължава все така красноречиво да описва състоянието на модната индустрия.
Очаквайте нашите отстъпки, промоции,
новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!
Петъчно вдъхновение от Риана.