Сбогом Céline, да живее CELINE

x

Е, не сме съгласни точно с това твърдение. Липсват ни стилът, красотата, особеният усет за естетика и безкрайно добрите модели на Céline. Но всичко това е в миналото. Защото Хеди Слиман, новият творчески директор на бранда, започва да пише нова история. Всичко започна с изтриването на абсолютно целия изключително визуално издържан Инстаграм профил на марката. Още тогава стана ясно, че предстоят промени. Новата идентичност пристигна с три поста, след изтриването на всички останали в акаунта. А логото беше променено, като за основа служи оригиналното такова на модната къща през 60-те години. Паралелно с това беше разкрит и нов уебсайт, издържан изцяло в почерка и естетиката на Хеди Слиман.

Бернар Арно, който е собственик на LMVH, споделя, че е изключително щастлив, че Хеди Слиман ще поеме управлението на CELINE. Добавя, че е силно впечатлен от работата му досега, тъй като той е един от най-талантливите дизайнери на нашето време. Хеди ще наблюдава и развива цялaта творческа мода както за жените, така и за мъжете. Уви, ние не споделяме мнението на господин Арно.

Колекцията, която всички толкова дълго чакаха, беше представена по тъмно и носи името „“Paris La Nuit“. Хеди Слиман я определя като „дневник на една парижанка“. Всичко изглежда много добре. До момента, в който не разкрихме (ние и целият моден свят) безобразните прилика на моделите с всичко, представено от Хеди във времето, в което работеше за YSL.

ДНК-то на Céline изглежда безвъзвратно изгубено. Няма го онова интимно усещане на женственост, връзката, която Фийби Фило успяваше да създаде с нуждите на клиента и вижданията им. Липсва ни улицата, липсва ни моментът, в който брандът разбираше, че ни се налага да работим, а след това да отидем на коктейл, или пък просто имаме дни, в които не искаме да сме fancy, а да се чувстваме уютно в кожите си. Хеди Слиман прави ударно завръщане в младежките парижански години, облича ни в къси рокли и иска да сме секси. Но това не е ли ролята на YSL в момента?

Категорични сме, че един бранд трябва да продължи историята си. Вярваме в приемствеността, вярваме в това, че добрите традиции трябва да се спазват. Защото когато разваляме и зачеркваме нещо така категорично, първо трябва да помислим дали алтернативата, която предлагаме, е по-добра. В този случай, поне според нас, определено не е. И Céline ще ни липсва.


LE NOUVEAU LOGO S’INSPIRE DIRECTEMENT DE CELUI, HISTORIQUE, DES ANNÉES 60. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ LA TYPOGRAPHIE EST MODERNISTE, DATANT DES ANNÉES 30. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ L’ACCENT SUR LE „E“ DISPARAIT PAR SOUCI DE RÉDUCTION ET DE PURETÉ, A L’INSTAR DES COLLECTIONS DES ANNÉES 60. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ L’ESPACEMENT ENTRE LES LETTRES A AUSSI ÉTÉ ÉQUILIBRÉ, LES LETTRES RAPPROCHÉES. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ LA MENTION „PARIS“ TRÈS PRESENTE HISTORIQUEMENT, REVIENT DE MANIÈRE INSTITUTIONNELLE SUR LE NOUVEAU CONCEPT PACKAGING ET SUR LES GRIFFES DES NOUVELLES COLLECTIONS. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ LA MENTION „PARIS“ NE FIGURERA PAS SUR LES CAMPAGNES PUBLICITAIRES INTITULÉES „CELINE“. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #CELINEBYHEDISLIMANE

A post shared by CELINE (@celine) on

 



Текст: Теа Николова

Снимки: Instagram

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Сако с вълна и каре VERYCHI

Сако с вълна и каре VERYCHI Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

ЧАСОВНИК BULOVA 97L172

ЧАСОВНИК BULOVA 97L172 Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Застъпена рокля Emily от еко кожа – Mango

Застъпена рокля Emily от еко кожа – Mango Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Късо сако от туид Happiness İstanbul

Късо сако от туид Happiness İstanbul Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Модата е като яденето, не трябва да се придържате към едно и също меню.

Ако сте пропуснали
Най-четени