Сбогом Céline, да живее CELINE

x

Е, не сме съгласни точно с това твърдение. Липсват ни стилът, красотата, особеният усет за естетика и безкрайно добрите модели на Céline. Но всичко това е в миналото. Защото Хеди Слиман, новият творчески директор на бранда, започва да пише нова история. Всичко започна с изтриването на абсолютно целия изключително визуално издържан Инстаграм профил на марката. Още тогава стана ясно, че предстоят промени. Новата идентичност пристигна с три поста, след изтриването на всички останали в акаунта. А логото беше променено, като за основа служи оригиналното такова на модната къща през 60-те години. Паралелно с това беше разкрит и нов уебсайт, издържан изцяло в почерка и естетиката на Хеди Слиман.

Бернар Арно, който е собственик на LMVH, споделя, че е изключително щастлив, че Хеди Слиман ще поеме управлението на CELINE. Добавя, че е силно впечатлен от работата му досега, тъй като той е един от най-талантливите дизайнери на нашето време. Хеди ще наблюдава и развива цялaта творческа мода както за жените, така и за мъжете. Уви, ние не споделяме мнението на господин Арно.

Колекцията, която всички толкова дълго чакаха, беше представена по тъмно и носи името „“Paris La Nuit“. Хеди Слиман я определя като „дневник на една парижанка“. Всичко изглежда много добре. До момента, в който не разкрихме (ние и целият моден свят) безобразните прилика на моделите с всичко, представено от Хеди във времето, в което работеше за YSL.

ДНК-то на Céline изглежда безвъзвратно изгубено. Няма го онова интимно усещане на женственост, връзката, която Фийби Фило успяваше да създаде с нуждите на клиента и вижданията им. Липсва ни улицата, липсва ни моментът, в който брандът разбираше, че ни се налага да работим, а след това да отидем на коктейл, или пък просто имаме дни, в които не искаме да сме fancy, а да се чувстваме уютно в кожите си. Хеди Слиман прави ударно завръщане в младежките парижански години, облича ни в къси рокли и иска да сме секси. Но това не е ли ролята на YSL в момента?

Категорични сме, че един бранд трябва да продължи историята си. Вярваме в приемствеността, вярваме в това, че добрите традиции трябва да се спазват. Защото когато разваляме и зачеркваме нещо така категорично, първо трябва да помислим дали алтернативата, която предлагаме, е по-добра. В този случай, поне според нас, определено не е. И Céline ще ни липсва.


LE NOUVEAU LOGO S’INSPIRE DIRECTEMENT DE CELUI, HISTORIQUE, DES ANNÉES 60. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ LA TYPOGRAPHIE EST MODERNISTE, DATANT DES ANNÉES 30. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ L’ACCENT SUR LE „E“ DISPARAIT PAR SOUCI DE RÉDUCTION ET DE PURETÉ, A L’INSTAR DES COLLECTIONS DES ANNÉES 60. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ L’ESPACEMENT ENTRE LES LETTRES A AUSSI ÉTÉ ÉQUILIBRÉ, LES LETTRES RAPPROCHÉES. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ LA MENTION „PARIS“ TRÈS PRESENTE HISTORIQUEMENT, REVIENT DE MANIÈRE INSTITUTIONNELLE SUR LE NOUVEAU CONCEPT PACKAGING ET SUR LES GRIFFES DES NOUVELLES COLLECTIONS. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ LA MENTION „PARIS“ NE FIGURERA PAS SUR LES CAMPAGNES PUBLICITAIRES INTITULÉES „CELINE“. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ #CELINEBYHEDISLIMANE

A post shared by CELINE (@celine) on

 



Текст: Теа Николова

Снимки: Instagram

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

На ръба на уикенда.

Ако сте пропуснали
Най-четени