Tommy Hilfiger обяви победителя от състезанието New Legacy Challenge

x


Tommy Hilfiger обяви Кларънс Рут като победителя в състезанието по дизайн New Legacy Challenge. Инициативата е плод на общите усилия на американската модна къща и организацията Harlem’s Fashion Row, чиято движеща философия е осигуряването на равноправен достъп и шансове за изява на модни предприемачи и дизайнери от разнообразни социални групи. До финална на конкурса достигнаха трима финалисти, които представиха 6 свои стилови интерпретации, вдъхновени от „prep” модата. Рут ще получи безвъзмездна помощ на стойност 20 000$ и възможността съвместно да проектира капсулна колекция заедно с дизайнерския екип на Tommy Hilfiger.

Състезанието New Legacy Challenge се заражда с идеята да се подкрепят творци от многообразни социални слоеве и групи да достигнат до глобалната публика. Водени от заложената още при основаването си философия за мода, която не хаби ресурси и приветства всички, Tommy Hilfiger намери подходящ партньор в лицето на Harlem’s Fashion Row, чийто основен двигател за дейност има допирни точки с американския бранд.



„Да наблюдаваш пътя на млади и талантливи хора, тепърва стъпващи в света на модната индустрия е невероятно преживяване. Финалистите показаха креативност извън рамките, както и тяхното разбиране за заданието в конкурса, осъществен в партньорство с Harlem’s Fashion Row. Бъдещето на нашата индустрия е изградено днес, благодарение на тези разнолики таланти, които участваха в New Legacy Challenge.”, коментира Томи Хилфигър, основател на едноименната модна марка.



Кандидатстването за състезанието започна още през 2021 г., като 12 кандидатури на дизайнери бяха избрани и в последствие поканени да представят творчеството си пред журито виртуално. Трима финалисти стигнаха до последния кръг на състезанието, където тяхното разбиране за стил и мода на дадена тематика бе оценено от журито, сред които бяха Томи Хилфигър и актьорът Антъни Рамос, който е и лице на бранда в последните му няколко сезонни кампании.

 „Тази възможност ми донесе невероятна творческа свобода. Учех се и израснах, благодарение на моя ментор, предоставен от Tommy Hilfiger. Вълнувам се да продължа напред и да взема всичко, което съм научил досега и да го интегрирам в моя процес на проектиране, както и да предложа подкрепата си на разнообразните дизайнери, които ще последват моя пример.”, каза Кларънс Рут, победителят в New Legacy Challenge. Кларънс има своя собствена марка дрехи, при която основен фокус заема интерпретацията на деним модели, погледната през призмата на стрийт културата.



На финалното събитие включваше бе представена и прожекция на документалната поредица, посветена на New Legacy Challenge, режисирана от Лучина Фишър. Кадрите дават на публиката поглед отвътре към предизвикателството, а глобалната им премиера ще се осъществи в каналните на Tommy Hilfiger през април 2022 г.


Текст и снимки: ПР 

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

С маратонки към офиса.

Ако сте пропуснали
Най-четени