„Всяка раса, всеки пол, всяка възраст”: M•A•C

x

 

 

 


 

Контраст на цветовете. Забележителен синхрон между черно и бяло. Блясък. Модели и танцьори приветстваха откриването на втория магазин M·A·C, който отвори врати в столичния Mall of Sofia.

Партито беше вдъхновено от празничната колекция Heirloom Mix. Make up Art Cosmetics, както е цялото име, скрито зад популярната абревиатура, представи последните тенденции в грима пред гостите на събитието.

 


 

 

 

 


 

„Всяка раса, всеки пол, всяка възраст” – мотото на марката отразява нейното отношение към индивидуалността, артистичността и силата на себеизразяването. Заради своята страст, артистичност и стремеж към иновации, тя е предпочитаната марка гримове на повече от 200 модни ревюта по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, Лондон, Милано и Париж. M·A·C  подкрепя събитието „Седмици на модата“ по света – в Атина, Копенхаген, Делхи, Сингапур, Нова Зеландия и Москва.

 


 

 

 

 


 

M·A·C е марка гримове, създадена от гримьори за гримьори. Създадена е през 1984година в Торонто от гримьора и фотограф Франк Тоскан и собственика на салон за красота – Франк Анджело, с цел да отговорят на нуждите на професионалните гримьори. Днес M·A·C, притежавана от групата компании Estée Lauder, заема челно място в света на модата, красотата и поп-културата. Смайващото умение на компанията да създава иновативни продукти и  да печели нови пазари довежда до изключителен растеж – с повече от 1400 представителства в над 70 страни по целия свят днес.

 


 

 

 

 


 

Дейността на бранда не е само и единствено в сферата на модата и красотата. Фондът на M·A·C за борбата със спин (MAF), който е сърцето и душата на M·A·C Cosmetics, е създаден през 1994 година в подкрепа на мъжете, жените и децата от целия свят, заразени с ХИВ/СПИН. MAF е пионер сред фондовете за ХИВ/СПИН, като осигурява финансова подкрепа на организации, подпомагащи бедните региони и населения. Като най-големият корпоративен дарител извън фармацевтичния бранш, мисията на MAF е да премахне връзката между ХИВ/СПИН и бедността чрез помощ за различни организации, които осигуряват множество услуги на хората, живеещи с болестта. Към днешна дата, MAF е събрал над 35 милиона щатски долара единствено чрез продажбата на червила и гланцове от колекцията на M·A·C VIVA GLAM. 100% от тяхната продажна цена се дарява за борбата срещу ХИВ/СПИН. Повече информация можете да получите ТУК.

Текст: Fashion Inside

Снимки: United Partners

Вижте още:

Риана става творчески директор на Puma

Лондонските перли Наоми и Джордан блестят за Burberry

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Ultramarine A-Silhouette Coat от Merlenne

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Barrel Jeans in Dark Blue от Merlenne

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Къс панталон с набирания от KOTON

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Поло блуза с коприна от OXXO

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Свежо зелено за свежи мисли.

Ако сте пропуснали
Най-четени