Да пробиеш в един изключително оспорван и труднодостъпен бизнес какъвто е модният е стимулиращо предизвикателство. Препятствията не са малко, конкуренцията е жестока, но истински талантливите и упоритите успяват да заявят присъствието си на голямата модна сцена. Убедени сме, че бъдещето принадлежи на тези нови имена в бизнеса…
Алекс Мълинс
Alexander McQueen, Diane von Furstenberg, Jeremy Scott, Kanye West… Списъка с модните марки, за които абсолвентът на колежа Central Saint Martins вече е работил, е безкраен. 27-годишният син на архитект и преподавателка по мода носи креативността в гените си. През 2013 г. британецът основа своя марка за мъжка и дамска мода. Година по-късно прави дебюта си на Седмица на модата в Лондон.
Характерна за творбите му е играта на противоположности. Така мъжките кройки се срещат с ярките цветове, впечатляващите детайли и воалите. Неговата философия гласи: „Една дреха никога не трябва да изглежда прекалено изчистена, тя трябва да е атрактивна.”
Кармен Марч
Тя носи любовта към тъканите в кръвта си – майката на Кармен Марч произхожда от семейство на производители на лен и памук. От нея младата дизайнерка учи всичко за тъканите. Преди да създаде авторската си марка през 2004 г., тя учи история и география в Мадрид. Първоначално създава модели висша мода, а през 2009 след Седмица на модата в Ню Йорк се ориентира към конфекцията. От 2013 до 2015 г. е творчески директор на испанската модна къща Pedro del Hierro, след което отново се връща към собствената си марка и през септември 2016 г. Представя в Париж колекция с конфекция.
Габриела Хърст
Списъка на чакащите за нов проект на младата дизайнерка нараства с всеки изминал ден. Всички искат творбите на Габриела Хърст, откакто Мирослава Дума и Бри Ларсън се появиха с нейни чанти в светските среди. Непретенциозният лукс на южноамериканката, която е израснала в ранчо със стотици овце и бикове в Уругвай, силно впечатлява. Габриела основа собствената си марка през 2015 г. в Ню Йорк. Там тя се запознава с истинското значение на думата „качество”. Мотото на младата дизайнерка гласи: „Устойчивостта е необходимост.”