Акцентите от New York Fashion Week

x

Септември – месецът на завръщането в офиса, „отново на училище” и седмиците на модата. Мисля, че не се изисква особено много усилие, за да се досетите кой аспект ни е любим…  

Ню Йорк, Лондон, Милано, Париж – модните столици отново стават дом за най- вълнуващите мигове в индустрията. Всеки  гони онзи viral момент в Tik Tok, който ще изстреля продажбите във висините. Всеки иска да бъде на върха на тази, укрепена от лукс пирамида. 

Ние сме тук, за да проследим състезанието. Да разгледаме, анализираме и обобщим най-интересното от всяка една модна седмица…Докато с едното око наблюдаваме какво се случва в Лондон, с другото поглеждаме към лаптопа, за да ви представим акцентите от Ню Йорк.



Helmut Lang

Helmut Lang за пореден път успяват да докажат, че класиката наистина има място на подиума. Колекцията звучи като разговор за наследството на марката, за претворяването на креативното ДНК и за вечните класа, стил и качество. Дизайните са непреходни, непоколебими и абсолютно заслужаващи #evergreen.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by HELMUT LANG (@helmutlang)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by HELMUT LANG (@helmutlang)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by HELMUT LANG (@helmutlang)


Christian Siriano

Едноименният бранд на дизайнера, придобил известност като най-младия победител в Project Runway, изгради толкова непоклатима стилова идентичност, че сега е трудно да си представим как ще изглеждат червените килими или NYFW без неговия усет за дизайн и новаторство. Пачки, корсети и шифони. Новата му колекция витае из детските му мечти, изрисувани от балетна грациозност, с която даваме поне още един сезон живот на balletcore.  Мода – падьом, Sirianoпоклон (в “end gun violence” тениска). 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Christian Siriano (@csiriano)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Christian Siriano (@csiriano)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Christian Siriano (@csiriano)


Ralph Lauren 

Този сезон марката, родоначaлник наold money, играе с концепциите за блясък в началото  и края. Началото е представено от вечните кодове на бранда, разпръснати в дизайните, а краят от… Кристи Търлингтънвечният супермодел. Тезата ни за металика и денима се доказва, а всички почитатели на Ralph вече имат поне 10 нови находки в секция “wish list”.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ralph Lauren (@ralphlauren)


Anna Sui

Anna Sui е глътката свеж въздух, нужна на всички онези критици, които твърдят, че модата започва да страда от все по-голям дефицит на послания и смисъл. Самата дизайнерка отрича да е активист, в каквато и да е било посока, но творенията ѝ говорят друго. Еталон за “mermaidcore, колекцията се вдъхновява от кораловите рифове и е поредния участник в диалога за устойчивост, опазване на околната среда и влиянието на модната индустрия върху всичко това. Далеч от  Vivienne Westwood като радикалност, но близко като посока. Има надежда.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anna Sui (@annasui)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anna Sui (@annasui)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anna Sui (@annasui)


Khaite

Като Tom Ford във Gucci, като Ню Йорк в представата на безстрашната жена, като новата колекция на Khaite. Онзи силен, страстен, драматичен и чувствен поглед над модата, за който всички жадуват. Суров шик, лишен от кукленски мотиви (нищо лично, Барби). 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by D.Fashion (@d.fashion_official)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sophia Roe (@sophiaroe)


Dion Lee

Dion Lee буквално и преносно успява да установи контакт с по-висшите сили, познати още като „viral боговете”. Панталонът му с електрически контакт, вместо джоб + кабел, намотан около рамото на модела, намери място в любимите моменти на множество критици. Колкото и странно да звучи, това е колекцията, за която брандът твърди, че се опитва да прекрои репутацията му и да го превърне в по-носим и индустриален. Интересен прочит на понятията, не мислите ли? 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by DION LEE (@dionlee)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by DION LEE (@dionlee)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by DION LEE (@dionlee)


Michael Kors Collection 

„Бос блясък”– определението, което би могло най-точно да опише новата ваканционна, ала не круизна колекция на Michael Kors Collection. Вдъхновени от романтизма на летните почивки по средиземноморските курорти, дизайните описват свободолюбивата природа на 60-те и 70-те години на миналия век. Дантела, злато, основните черно, бяло и телесно – всички нюанси на обсипаната с бугенвилии фантазия на марката. 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors)


Altuzarra

Минимализъм, подплатен от консерватизъм. Звучи като утвърден път към скуката. Не и при Altuzarra. Брандът открива своята златна среда, там където класиката среща новото. Прозрачност, металик, структура на дизайна – сякаш целият списък с тенденции за сезона е намерил своята проекция върху моделите.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by ALTUZARRA (@altuzarra)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by ALTUZARRA (@altuzarra)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by ALTUZARRA (@altuzarra)


Tory Burch

По-малко = повече. Поредната колекция този сезон, предопределяща края на една еклектична и дива ера. Свобода на движението, облечена в перспектива за бъдещето. Извънземният, буквално и преносно, характер, който можем да откроим, придава онази търсена частица, разграничаваща марката от всички останали заклети минималисти. 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tory Burch (@toryburch)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tory Burch (@toryburch)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tory Burch (@toryburch)


LaQuan Smith

Ето къде е всичкият цвят! Продължаваме деликатната “space age” вълна с контрастни пропорции и сексапилни силуети. Някои казват, че напомня на ранното Versace, други, че е твърде кичозен. Той пък облича Бионсе. Кой ще спечели спора според вас?





Brandon Maxwell

Идентичността на бранда, видяна без претенция, грандомания и прекалена публичност. Дизайнът като дизайн. Модата – чиста и неопетнена. В комбинация между лукс и носимост, Brandon Maxwell има спокойствието да се показва такъв, какъвто е. Какво по-хубаво от това?


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Brandon Maxwell (@brandonmaxwell)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Brandon Maxwell (@brandonmaxwell)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by Brandon Maxwell (@brandonmaxwell)


Carolina Herrera 

Вечна – това е прилагателното, което най-често използвам за марката. Това е моята непреходна представа за ярката, харизматична и дръзка жена. Страстна, заемаща своето пространство, емоционална. За някои тези определения биха били твърде архаични, но за мен са дори пренебрегвани на съвременния пейзаж. Carolina Herrera – колоритна, неугасваща и вдъхновяваща. 


 

View this post on Instagram

 

A post shared by CAROLINA HERRERA (@carolinaherrera)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by CAROLINA HERRERA (@carolinaherrera)


 

View this post on Instagram

 

A post shared by CAROLINA HERRERA (@carolinaherrera)


В края на този материал, оставям един пост, който изникна на стената ми в Instagram и за пореден път ме накара да се замисля за важността да разказваме историите и за двете страни на монетата. Модната индустрия не е само блясък, лукс и изкуство. Зад всичко това седи трудът на безброй хора, за които трябва да споделяме, които трябва да уважаваме и за които трябва да ръкопляскаме не по-малко, отколкото за креативните директори. Нека ви остане като храна за размисъл, поне този моден месец.


 

View this post on Instagram

 

A post shared by National Geographic (@natgeo)


Текст: Наско Фотев

Снимки: Getty/Instagram

Още по темата
FASHION INSIDE CLUB

Очаквайте нашите отстъпки, промоции, новини и лимитирани предложения.
Запишете се сега!



/


Какво ново

Обувки от THE ROW

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Сако от BALMAIN

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Бяла тениска от BURBERRY

Може да купите от тук

Препоръки от седмицата

Мини чанта през рамо от THE ROW

Може да купите от тук

Look of the day

~LOOK OF THE DAY~

Готови за парти.

Ако сте пропуснали
Най-четени